Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3]Jak oceniacie silnik 2.0 16 v 137 KM?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
pawel.1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2012, 18:44
Lokalizacja: Konopiska

[B3]Jak oceniacie silnik 2.0 16 v 137 KM?

Post autor: pawel.1990 » 13 lis 2012, 22:41

Witam. Chciałbym poznać opinie użytkowników lub ludzi którzy mieli stycznośc z takim silnikiem. Chodzi mi o osiagi spalanie i jak on sie ogolnie sprawuje? pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 25 lis 2012, 22:02 przez pawel.1990, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 lis 2012, 22:43

ogólnie to fajny silnik, pod warunkiem, że mechaniczny wtrysk nie szwankuje.

pawel.1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2012, 18:44
Lokalizacja: Konopiska

Post autor: pawel.1990 » 13 lis 2012, 22:52

W tej chwili mam 2.3 ng tez na mechanicznym wtrysku ale juz niedomaga i udało sie cale b3 tanio kupic z silnikiem 2.0 A przed wlozeniem generalny remont wiec mysle ze bedzie ok

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 lis 2012, 22:55

powodzenia zatem, szkoda że nie kupiłes auta które nie wymagałoby remontu.

pawel.1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2012, 18:44
Lokalizacja: Konopiska

Post autor: pawel.1990 » 13 lis 2012, 23:13

Nie ma ideałów niby. Moim jeżdże drugi rok i przeraża mnie spalanie bo dochodzi do 18 litrów ;/ A to sie trafilo prawie po cenie złomu i chce zrobić tak zeby w pozniejszym czasie wymianiac tylko olej swiece i filtry.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 13 lis 2012, 23:23

nooo, to pali więcej niż moje.

pawel.1990
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 08 lut 2012, 18:44
Lokalizacja: Konopiska

Post autor: pawel.1990 » 13 lis 2012, 23:50

No i właśnie dlatego postanowiłem go zmienić :) tymbardziej ze jakos specjalnie nie szaleje nim... Nie chce myslec nawet co by bylo nan stop gaz w podloge. Chyba 20 l by nie starczyło ;]

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 23 lis 2012, 01:23

6 lat mam silnik 6A - jak dla mnie to rewelka - mankamentem są wycierające się potencjometry - koszt 500 zł no chyba że wreszcie coś staniało

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 23 lis 2012, 06:15

Ja sporo poświęciłem dla tego silnika. Tyle że ja postawiłem sobie jako cel uruchomienie auta które nie paliło a cały osprzęt był do wymiany.
Jestem zadowolony chociaż ni jest to przyspieszenie które rzuca na kolana. Co do przyspieszenia to dobrze wyregulowana jednostka przyspiesza szybciej od 2.3 ale to tak na długość auta i zależy od kierowcy.
Ja teraz trafiłem 2.8 i mimo tego że mam cały osprzęt nowy w 16V to jednak dźwięk i frajda że to taka wielka bestia z lepszym momentem to podjąłem decyzję na zmianę.
Taktem jest że 2.0 żre jak smok. Ja w ciepłe dni po mieści mieszczę się w 13 ale tak jak teraz to 14 litrów średnio.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 24 lis 2012, 14:04

rafalaudi1 pisze:Ja sporo poświęciłem dla tego silnika. Tyle że ja postawiłem sobie jako cel uruchomienie auta które nie paliło a cały osprzęt był do wymiany.
Jestem zadowolony chociaż ni jest to przyspieszenie które rzuca na kolana. Co do przyspieszenia to dobrze wyregulowana jednostka przyspiesza szybciej od 2.3 ale to tak na długość auta i zależy od kierowcy.
Ja teraz trafiłem 2.8 i mimo tego że mam cały osprzęt nowy w 16V to jednak dźwięk i frajda że to taka wielka bestia z lepszym momentem to podjąłem decyzję na zmianę.
Taktem jest że 2.0 żre jak smok. Ja w ciepłe dni po mieści mieszczę się w 13 ale tak jak teraz to 14 litrów średnio.

- żre jak smok ? no w porównaniu do dizla 1,4 to można stwierdzić że to smók he he -ja w trasie rekord 6,7 - normalnie zawsze poniżej 10-ciu i tak jest od 6 lat !!!
8,7 ; 8,8 ; 8,3 ; 6,9 ; 8,7 ; 8,2 ; 8,9 ; 7,8
7,9 ; 7,7 ; 7,6 ; 7,7 ; 7,7 ; 7,5 ; 6,9 ; 6,9
7,7 ; 9,2 ; 8,4 ; 8,5 ; 8.0 ; 8,1 ; 8.3 ; 7,8

Z tego średnia wynosi 8,0 ( jeżdżę więcej na trasie niż w mieście )


Teraz spalanie z magnetyzerem:
8,3 ; 7,6 ; 7,7 ; 7,8 ; 7,9 ; 7,1 ; 8,0 ; 8,5
7.9 ; 8,2 ; 7,6 ; 9,4 ; 9,4 ; 9,9 ; 8,6 ; 8,5
8,2 ; 8,3 ; 8,0 ; 6,9 ; 7,0 ; 8,2 ; 9,5 ; 9,1
9,1 ; 8,3 ; 9,5 ; 8,2 ; 6,7 ; 7,3 ; 7,1 ; 7,5
7,7 ; 7,7 ; 7,0 ; 7,5 ; 8,1

Średnia z magnetyzerem 8,1 ( jeżdżę więcej na trasie niż w mieście )
- przyspieszenie - objeżdżam standardowe B4 2,6 litra z palcem w nosie - dobrze wyregulowany 6A naprawdę zamiata - 216 km/h według GPS na Autobanie - udokumentowane !

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 24 lis 2012, 14:28

ziemor pisze:
rafalaudi1 pisze:Ja sporo poświęciłem dla tego silnika. Tyle że ja postawiłem sobie jako cel uruchomienie auta które nie paliło a cały osprzęt był do wymiany.
Jestem zadowolony chociaż ni jest to przyspieszenie które rzuca na kolana. Co do przyspieszenia to dobrze wyregulowana jednostka przyspiesza szybciej od 2.3 ale to tak na długość auta i zależy od kierowcy.
Ja teraz trafiłem 2.8 i mimo tego że mam cały osprzęt nowy w 16V to jednak dźwięk i frajda że to taka wielka bestia z lepszym momentem to podjąłem decyzję na zmianę.
Taktem jest że 2.0 żre jak smok. Ja w ciepłe dni po mieści mieszczę się w 13 ale tak jak teraz to 14 litrów średnio.

- żre jak smok ? no w porównaniu do dizla 1,4 to można stwierdzić że to smók he he -ja w trasie rekord 6,7 - normalnie zawsze poniżej 10-ciu i tak jest od 6 lat !!!
8,7 ; 8,8 ; 8,3 ; 6,9 ; 8,7 ; 8,2 ; 8,9 ; 7,8
7,9 ; 7,7 ; 7,6 ; 7,7 ; 7,7 ; 7,5 ; 6,9 ; 6,9
7,7 ; 9,2 ; 8,4 ; 8,5 ; 8.0 ; 8,1 ; 8.3 ; 7,8

Z tego średnia wynosi 8,0 ( jeżdżę więcej na trasie niż w mieście )


Teraz spalanie z magnetyzerem:
8,3 ; 7,6 ; 7,7 ; 7,8 ; 7,9 ; 7,1 ; 8,0 ; 8,5
7.9 ; 8,2 ; 7,6 ; 9,4 ; 9,4 ; 9,9 ; 8,6 ; 8,5
8,2 ; 8,3 ; 8,0 ; 6,9 ; 7,0 ; 8,2 ; 9,5 ; 9,1
9,1 ; 8,3 ; 9,5 ; 8,2 ; 6,7 ; 7,3 ; 7,1 ; 7,5
7,7 ; 7,7 ; 7,0 ; 7,5 ; 8,1

Średnia z magnetyzerem 8,1 ( jeżdżę więcej na trasie niż w mieście )
- przyspieszenie - objeżdżam standardowe B4 2,6 litra z palcem w nosie - dobrze wyregulowany 6A naprawdę zamiata - 216 km/h według GPS na Autobanie - udokumentowane !
tak samo można powiedzieć, stan ze zdrowym 2.6 :lol: i wtedy to on ciebie pozamiata :mrgreen: samym momentem V-ka bije na łeb twoje 2.0, więc nie twórzmy bajek :roll:

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 24 lis 2012, 19:41

Ja jeżdząc jak dziadek zeszłem do 12,7 litra na setkę a jest dobrze wyregulowany.

dzilo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 05 maja 2011, 22:14

Post autor: dzilo » 24 lis 2012, 21:40

nie wiem ja regularnego miasta nie mam nigdzie ale dojeżdżając do pracy nieco ponad 3 km zawsze staram się rozgrzać auto przed wyjazdem do przełączenia na gaz i więcej jak ok 13 nie zanotowałem LPG

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 25 lis 2012, 10:55

No tyle że ja nie jeżdżę w zakresie 2000-2500 tylko 3500-5500.
Muszę kiedyś śmignąć na trasę i zobaczyć czy zejdzie na 10 l/100km

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 25 lis 2012, 16:22

PuSzEk pisze:tak samo można powiedzieć, stan ze zdrowym 2.6 :lol: i wtedy to on ciebie pozamiata :mrgreen: samym momentem V-ka bije na łeb twoje 2.0, więc nie twórzmy bajek :roll:
Nie chce mi się kłócić bo to nudne ale sprawdź sobie dane techniczne Audi 80 B4 2.6 vs Audi 80 B3 2.0 16V 137 koni bez quattro - sprawdź i napisz nam tu ładnie wyniki !!! żądam tego od CIEBIE !!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl