[B4 2.0 ABK] Jak są mrozy silnik pracuje gaśnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 2011, 12:43
[B4 2.0 ABK] Jak są mrozy silnik pracuje gaśnie
Witam
Mam taki problem nie mogę dojść co się dzieje, moja żona nawet nie chce nim jeździć autobusem.
Jak spadnie temperatura po niżej -5 st C to odpala normalnie ale po przejechaniu 7 km gdzie płyn już jest nagrzany , łapie 4000-5000 tys obrotów zdusić mogę gasząc go odczekać chwile i odpalić ale za jakiś czas znowu to zrobi, lub zduszę go wysokim biegiem hamując.
Zrobiłem raz taki numer że jak dostał wysokich obrotów to przełączyłem go na benzynę i wtedy obroty spadły do 900 ale silnik zaczął kuleć i wciskając pedał gazu nic nie reagował tak mi się wydaje jak by sie zalewał ale to moja tylko sugestia.
Jak są takie mrozy jak teraz -15 na zimnym silniku nie trzyma niskich obrotów chodzi chwilę i gaśnie odpale go tak z dziesięć razy podnosząc obroty do 2000 zaczyna normalne pracować.
Jak są ciepłe dni to tego nie robi
wymieniłem
- sterownik (komputer)
- czujnik stukowego z całym aparatem
- przewody świece
- krokowy
- przepływkę bo strzelił kiedyś
Bardzo proszę o pomoc lub jak ktoś by mi go ogarnął jestem z okolic Torunia , jak by nie było daleko to dojadę. Lub pomoc merytoryczną bo już był u wielu mechaników i ręce rozkłądają.
2017.01.08
Wracałem dzisiaj z pracy i znowu złapał wysokich obrotów (oczywiście silnik był nagrzany ) zatrzymałem się otworzyłem maskę i pierwsze co złapałem za przepustnicę była w pozycji biegu jałowego odruchowo odpiąłem wtyczkę od krokowca i obroty spadły przejechałem 1km i znowu poszły do góry. Wina może być krokowca czy jeszcze coś innego ? Krokowiec w nafcie wymoczyć czy w ropie czy nic z nim nie robić.
Mam taki problem nie mogę dojść co się dzieje, moja żona nawet nie chce nim jeździć autobusem.
Jak spadnie temperatura po niżej -5 st C to odpala normalnie ale po przejechaniu 7 km gdzie płyn już jest nagrzany , łapie 4000-5000 tys obrotów zdusić mogę gasząc go odczekać chwile i odpalić ale za jakiś czas znowu to zrobi, lub zduszę go wysokim biegiem hamując.
Zrobiłem raz taki numer że jak dostał wysokich obrotów to przełączyłem go na benzynę i wtedy obroty spadły do 900 ale silnik zaczął kuleć i wciskając pedał gazu nic nie reagował tak mi się wydaje jak by sie zalewał ale to moja tylko sugestia.
Jak są takie mrozy jak teraz -15 na zimnym silniku nie trzyma niskich obrotów chodzi chwilę i gaśnie odpale go tak z dziesięć razy podnosząc obroty do 2000 zaczyna normalne pracować.
Jak są ciepłe dni to tego nie robi
wymieniłem
- sterownik (komputer)
- czujnik stukowego z całym aparatem
- przewody świece
- krokowy
- przepływkę bo strzelił kiedyś
Bardzo proszę o pomoc lub jak ktoś by mi go ogarnął jestem z okolic Torunia , jak by nie było daleko to dojadę. Lub pomoc merytoryczną bo już był u wielu mechaników i ręce rozkłądają.
2017.01.08
Wracałem dzisiaj z pracy i znowu złapał wysokich obrotów (oczywiście silnik był nagrzany ) zatrzymałem się otworzyłem maskę i pierwsze co złapałem za przepustnicę była w pozycji biegu jałowego odruchowo odpiąłem wtyczkę od krokowca i obroty spadły przejechałem 1km i znowu poszły do góry. Wina może być krokowca czy jeszcze coś innego ? Krokowiec w nafcie wymoczyć czy w ropie czy nic z nim nie robić.
Ostatnio zmieniony 08 sty 2017, 09:21 przez grzegorzstr, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 2011, 12:43
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 2011, 12:43
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4736
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Musiałbyś otworzyć filtra powietrza aby zajrzeć do dolnej części. Przy tym trzeba by mieć podłączony układ (gruszka z dolnej części do zaworu termicznego w górnej i od zaworu do kolektora).
Ale z odłączonym przepływomierzem raczej nie odpalisz, więc musiałbyś odłączyć wężyk od kolektora i zassać ustami i patrzeć czy się otworzy.
Ale zanim zaczniesz zaglądać do środka to zobacz czy masz założoną harmonijkę doprowadzającą powietrze znad kolektora oraz przewody podciśnieniowe do sterowania klapką.
Albo po prostu czymś podeprzyj klapkę aby ciągnęło cały ciepłe powietrze.
Ale z odłączonym przepływomierzem raczej nie odpalisz, więc musiałbyś odłączyć wężyk od kolektora i zassać ustami i patrzeć czy się otworzy.
Ale zanim zaczniesz zaglądać do środka to zobacz czy masz założoną harmonijkę doprowadzającą powietrze znad kolektora oraz przewody podciśnieniowe do sterowania klapką.
Albo po prostu czymś podeprzyj klapkę aby ciągnęło cały ciepłe powietrze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 2011, 12:43
-
- Forum Audi 80
- Posty: 10
- Rejestracja: 23 paź 2011, 12:43