delik pisze:kontynuuje swoj temacik i mam pytanko nastepne.... czy do wtrysku jednopunktowego porzeba inny mikser niz do gaznika
Do każdego rodzaju zasilania, producenta gaźnika, producenta wtrysku, producenta auta idzie zazwyczaj zupełnie inny dedykowany mikser. Np. w Audi B3 miksery do wtrysku wielopunktowego, wtrysku jednopunktowego i gaźników wyglądają całkiem inaczej, są ukształtowane tak że nie będą pasowały do innego rodzaju zasilania.
delik pisze:rozebralem dziisaj odbudowe od filtra powietrza i ku memu zdziwieniu przy wtrysku jest wezyk od powetrza i on byl odlaczony... ssalo lewe powetrz czy to mozliwe ze przez to palilo mi tyle gazu? bo benz neiw iem bo dawno nei jezdzilem
Zależy od czego ten wężyk. Jeśli byłby to wąż od kompensacji idący do reduktora LPG to na pewno spalanie by skoczyło.
nie był to węzyk od reduktora, wiec czy zwiększone spalanie moglo byc spowodowane zasysaniem lewego powietrza włożyłem go na miejsce i wogóle praca silnika zmieniła się bardzo na dobre
mam juz dosyć problemow z tym autkiem;)
[ Dodano: 2009-11-02, 17:51 ]
mam jzu dosyc... 17 litrow gazu na 100km na trasie....
wymienilem juz chyba wszystko:
-swiece
-kable wn
-kopulke
-palec
-regeneracja parownika
-sprawdzenie szczelnosci układu gazowego
-sprawdzenie szczelności układu przy wtrysku itd...
-filter gazu
-filter powietrza
ma ktoś pomysł co jest nie tak??
[ Dodano: 2009-12-06, 14:10 ]
co powiecie na taki wygląd świec? według mnie to zaplon a wy jak sadzicie