Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Jaki silnik 1.8 czy 2.0

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
jacek199315
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1023
Rejestracja: 13 sie 2010, 09:06
Lokalizacja: włodawa

Post autor: jacek199315 » 06 kwie 2014, 00:14

dzikx pisze:co do pojemności może ktoś ją zmienił w celu obniżenia kosztów OC
bardzo znajomy temat przy przeglądzie wyszło ze w b4 1.8 nie było wiec mam 1.6 wbite

Awatar użytkownika
Przemas80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1876
Rejestracja: 26 lut 2011, 09:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: Przemas80 » 06 kwie 2014, 12:40

braciakowi ABT spala jakieś 11l i dobrze się jeździ nie zamula sprawdź swój vin co nieco się dowiesz o aucie <ok>

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 kwie 2014, 12:45

Abt nie ma alternatora na pasku klinowym tylko na pasku wielorowkowym, to chyba jakas kombinacja.

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 06 kwie 2014, 13:52

co do paska to zmiana koła które pasuje z starszych bez problemu przecież i stary alternator, bo co za różnica czy wydam kasę na nowy czy używany jak np mam stary i go założę ??? złotówki zostają i wygrywa czynnik ekonomiczny, a część działa tak samo dobrze ( starsze VAGI mają klinowy i jeżdżą )

krychu790
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 04 kwie 2014, 11:44

[B4 2.0 ABT]

Post autor: krychu790 » 06 kwie 2014, 17:54

Dziękuje za udzielenie informacji :)
Posprawdzam sobie go co nieco troche...
Ale najpierw zmiana kopułki potem gazownik a potem sie zobaczy co dalej :D
Myśle że można zamknąć temat :)
Pozdawiam
P.S. Jak sie zamyka temat ?

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 kwie 2014, 18:23

w sumie to daj nr silnika i wsio bedzie jasne.

krychu790
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 04 kwie 2014, 11:44

Post autor: krychu790 » 06 kwie 2014, 23:06

karolas123 pisze:w sumie to daj nr silnika i wsio bedzie jasne.
To chyba ten nr 048103373A 37 a dalej jakieś 24G

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 06 kwie 2014, 23:16

To nr glowicy jest taki sam dla 1.8 i 2.0 nr bloku jest przy ktoccu wodnym.

krychu790
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 04 kwie 2014, 11:44

Post autor: krychu790 » 07 kwie 2014, 13:48

Sprawdziłem z tyłu koło koła zapasowego... jest jak wół 2.0 ABT...
Więc ktoś zrobił inaczej w papierach raczej... no to tam jeszcze prócz tego nr widze jakieś 009 883

Guapo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 43
Rejestracja: 20 sty 2014, 23:07

Post autor: Guapo » 07 kwie 2014, 13:54

Ewidentnie jest to silnik ABT 66kw 90 km :) Posiadam dokładnie taki sam. Jak chcesz mogę pstryknąć zdjęcie i sobie porównasz ;)

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 07 kwie 2014, 16:22

Pstrykaj, chetnie zobacze drugie ABT z paskiem klinowym na alternatorze. Zastanawia was fakt od jakiego silnika dokupicie ten pasek zeby pozniej go zmienic?

krychu790
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 04 kwie 2014, 11:44

Post autor: krychu790 » 08 kwie 2014, 01:36

karolas123 pisze:Pstrykaj, chetnie zobacze drugie ABT z paskiem klinowym na alternatorze. Zastanawia was fakt od jakiego silnika dokupicie ten pasek zeby pozniej go zmienic?
Ale jak Polak spasował to Polak nie spasuje raz drugi ? :D
Tam jest pasek jak by to opisać, że są w nim rowki wzdłóż paska...(Nie znam sie na rodzaju za bardzo ale tak jak moge to opisałem).
Musiałem dzisiaj dokupić kopułke wysokiego napięcia i do 2.0 ABT niby pasuje i śmiga.
Jeszcze jeden mankament 100km/h mam przy jakichś 2800/2900 obr/min
jaka to może być skrzynia chybata krótka... denerwujący fakt jazdy w większych prędkościach...

Roman_S
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1582
Rejestracja: 23 cze 2013, 15:47
Imię: Rafał

Post autor: Roman_S » 08 kwie 2014, 20:36

krychu790 pisze:Tam jest pasek jak by to opisać, że są w nim rowki wzdłóż paska...(Nie znam sie na rodzaju za bardzo ale tak jak moge to opisałem).
karolas123 pisze:Abt nie ma alternatora na pasku klinowym tylko na pasku wielorowkowym
Więc taki pasek tam jest ;-)

krychu790
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 04 kwie 2014, 11:44

Post autor: krychu790 » 08 kwie 2014, 22:43

karolas123 pisze:Abt nie ma alternatora na pasku klinowym tylko na pasku wielorowkowym
Więc taki pasek tam jest ;-)[/quote]


Czyli jak by co na przyszłość to alternator w ABT (u mnie) taki jest jak być powinien ?

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1050
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 08 kwie 2014, 22:44

czepiając się szczegółów to tak b4 ma pasek PK a b3 klinowy, dalej przyglądając się widać że kółko jest na PK i pasek jest ori ale jak by był klinowy to wystarczy poprosić o pasek z audi b3 passata b3 golfa 2 lub 1 z pojemności od 1,6 do 1,8 PB i pasiło by

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl