Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 16V] Jakie powinno być ciśnienie oleju ???

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

[B4 2.0 16V] Jakie powinno być ciśnienie oleju ???

Post autor: PABLO » 31 mar 2007, 16:00

Pytanko jak w temacie. Wymieniłem dzisiaj olej i filtr. Silnik nie do poznania. Temperatura dochodzi maksymalnie do 90stopni jak się nagrzeje i zaraz spada. Silnik pracuje cicho. Jak się silnik nagrzał to ciśnienie pokazywało na 1. Obroty chyba troche za niskie(ok700-800), bo jak wcisnąłem hamulec i poruszałem kierownicą ciśnienie troche spadło i zapalała się znowu lampka ciśnienia oleju. Może regulacja gazu i wolnych obrotów by coś pomogła. No nie wiem, proszę o jakieś wskazówki


pozdro
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2007, 08:54 przez PABLO, łącznie zmieniany 1 raz.

xGrizzlix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 107
Rejestracja: 02 gru 2006, 22:52
Lokalizacja: Łódź

Post autor: xGrizzlix » 31 mar 2007, 16:12

Moge tylko powiedzieć ile u siebie mam na nagrzanym silniku. Na biegu jałowym od 1,5 do 2 a potem to już zależy jak mu dasz w pedał.. ale około 3 ;-)
Pozdrowienia dla posiadaczy OOOO !!
Audi Coupe '84 2.2 5 zylinder KV
xGrizzlix

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 31 mar 2007, 16:18

Jak jade to wskazówka idzie do końca, poza 4. Przed wymianą oleju było mniej.

Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 31 mar 2007, 17:04

może za dużo oliwy?? sprawdzałeś na zimnym silniku?
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 31 mar 2007, 17:09

Poziom oleju jest ok. W połowie spłaszczenia

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 31 mar 2007, 20:18

mam podobnie u siebie i tak samo po zmianie oleju soe zrobilo...nie wiem czemu ni nadal jest to dla mnie nie odkryte... :-/
gtech: 8,93/100 , 16,6/400 -> SOLD OUT...

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 01 kwie 2007, 08:54

Albo pompa oleju albo panewki się kończą :-(
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 01 kwie 2007, 08:56

Dzieje się tak tylko przy bardzo niskich obrotach( ok.700). Są za niskie bo jak lekko przygazuje to wtedy problem znika

Cysztof
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:28
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Cysztof » 02 kwie 2007, 12:07

nie wydaje sie zeby to byly panewki bo stalo sie tak odrazu po zmianie oleju-chyba nie skonczyly sie razem ze starym olejem ?
gtech: 8,93/100 , 16,6/400 -> SOLD OUT...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga