Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 PP] Klapka w obudowie filtra powietrza

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
DariuszN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 24 kwie 2014, 19:31
Lokalizacja: Toruń

[B3 1.6 PP] Klapka w obudowie filtra powietrza

Post autor: DariuszN » 09 gru 2016, 21:38

Witam,

jak powinna działać klapka w obudowie filtra powietrza? Z tego co pamiętam to jak jest zimno to jest zamknięta i pobiera powietrze z nad kolektora, jak jest ciepło to się otwiera i pobiera powietrze z zewnątrz. Steruje nią czujnik będący w obudowie filtra powietrza.

Problemem jest to, że u mnie aktualnie klapka cały czas otwiera się i zamyka. Nie wiem gdzie może być problem. Jak powinny być dobrze podłączone wężyki podciśnienia i co ewentualnie steruje klapką oprócz tego czujnika.

Dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Pozdrawiam
Darek

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 gru 2016, 21:53

Podłączenie nie jest skomplikowane.

siłownik klapki-- ======= --czujnik temperatury-- ======= --króciec w dolnej części gaźnika

Zassij powietrze ustami z siłownika bo może jest dziurawy.

DariuszN
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 24 kwie 2014, 19:31
Lokalizacja: Toruń

Post autor: DariuszN » 09 gru 2016, 22:03

Ok jutro sprawdzę siłownik, sposób podłączenia do czujnika temperatury nie jest ważny? Chodzi mi oto skąd dokąd mają iść przewody, czy jeżeli się zamieni je miejscami to czy jest to ważne. Jeżeli będzie dziurawy jak dobrze rozumiem powinien przepuszczać wdmuchiwane powietrze?

Online
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4736
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 09 gru 2016, 22:16

Jeś.i będzie dziurawy to możesz dmuchać cały czas i będzie wylatywać. A szczelny da sie nadmuchać tylko do czasu napełnienia, opróżnienia siłownika.

Na czujniku ten króciec bliżej gruszki idzie do gruszki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl