[B4 2.0 ABT] kontrolka oleju
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 sie 2019, 21:00
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Mazowieckie
[B4 2.0 ABT] kontrolka oleju
Witam, zmieniłem zegary z VDO na UN4, i problem był taki że po odpaleniu silnika zapalała się kontrolka oleju tak po 5 s. Zmieniłem środek z moich VDO i kontrolka po odpaleniu już się nie zapala(na zapłonie świeci) ale też jak odłacze czujnik tem górny to też się nie zapala (a powinna?) Dodawałem gazu do 4000 RPM nie zapala się. Ktoś wie czego to wina. Czy UN4 dobrze pokazywał że wciąż się świeciła czy VDO jakoś nie reaguje na czujnik? Z góry dzięki za pomoc.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: [B4 2.0 ABT] kontrolka oleju
tak, różnią się liczniki po prostu. VDO a UN4 mają pewne różnice, między innymi właśnie z tą kontrolką oleju.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4658
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [B4 2.0 ABT] kontrolka oleju
Zależy od którego czujnika odepniesz bo masz tam dwa. 0,3 bara to on po rozłączeniu zgasi kontrolkę na zgaszonym silniku. A na odpalonym nic nie zmieni jeśli jest sprawny. A jak odepniesz 1.8 bara (zazwyczaj taki był w benzynowych silnikach) to na zgaszonym nic się nie stanie a na odpalonym jak zwiększysz obroty powyżej 2000 to zapali się kontrolka. Ten drugi czujnik działa odwrotnie jak pierwszy czyli załącza się gdy dostaje ciśnienie znamionowe i jego sygnał jest brany pod uwagą przy zapaleniu kontrolki dopiero powyżej 2000 obr/min.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga