[80 B3 1.8]Kontrolka ostrzegawcza temperatury
[80 B3 1.8]Kontrolka ostrzegawcza temperatury
Witam.
W kolegi Audi 80 b3 1800ccm gaznik mruga kontrolka ostrzegawcza temperatury,
znalazlem podobny temat ale to co w nim zostalo napisane twierdzil ze zrobil, tj. wymienil pasek od pompy, odpowietrzyl uklad, korek jest szczelny.
Temperatura jaka jest wskazywana to 105 stopni, na termometrze wskazuje 90, czujnik zostal wymieniony, dalej sa takie wskazania i dalej mruga kontrolka. Co mozna jeszcze zrobic?
W kolegi Audi 80 b3 1800ccm gaznik mruga kontrolka ostrzegawcza temperatury,
znalazlem podobny temat ale to co w nim zostalo napisane twierdzil ze zrobil, tj. wymienil pasek od pompy, odpowietrzyl uklad, korek jest szczelny.
Temperatura jaka jest wskazywana to 105 stopni, na termometrze wskazuje 90, czujnik zostal wymieniony, dalej sa takie wskazania i dalej mruga kontrolka. Co mozna jeszcze zrobic?
Ostatnio zmieniony 23 sty 2007, 22:31 przez kordus, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: [80 B3 1.8]Kontrolka ostrzegawcza temperatury
a tak z polskiego na nasze to jak to będzie bo nie rozumiem w końcu 90 czy 105?kordus pisze:Temperatura jaka jest wskazywana to 105 stopni, na termometrze wskazuje 90,
i który czujnik wymieniony bo najczęściej ludzie wymienią nie ten co potrzeba nie wiem dlaczego ale tak jest
Mam podobnie w B4 ABK 2,0. Tzn. silnik osiąga temperaturę pracy nie 90 a 100.przy dłuzszym postoju na skrzyzowaniu zaczyna wzrastac dalej i miga lampka temp.wlancza sie wentylator i przestaje migac.wymienilem juz dwa czujniki od wskaźnika temperatury a on nadal pokazuje 100stopni a rzeczywiście ma 90.wymienilem tez wskaxnik w zegarach i dalej to samo.Uklad odpowietrzony,korek szczelny.Moze ten typ tak ma
Re: [80 B3 1.8]Kontrolka ostrzegawcza temperatury
W koncu jest 105 czyli wskaznik okłamuje.goldwinger pisze:a tak z polskiego na nasze to jak to będzie bo nie rozumiem w końcu 90 czy 105?kordus pisze:Temperatura jaka jest wskazywana to 105 stopni, na termometrze wskazuje 90,
i który czujnik wymieniony bo najczęściej ludzie wymienią nie ten co potrzeba nie wiem dlaczego ale tak jest
Czujniki zostały oba wymienione, zostal nawet od wentylatora. Pompa wymieniona.
Kontrolka mu sie zaczyna swiecic po uplywie 5 minut od zapalenia silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 138
- Rejestracja: 13 sty 2007, 15:46
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Forum Audi 80
- Posty: 57
- Rejestracja: 16 maja 2010, 20:52
- BLUECONECT
- Forum Audi 80
- Posty: 227
- Rejestracja: 10 paź 2009, 20:15
Też tak myślę jak kolega wyżej: zwróć uwagę na wentylator czy się załącza... jak silnik jest nagrzany przy światłach itd... No i oczywiście poziom płynu jaki jest? Jeśli ok. to może też być termostat (lub właściwie może go nie być!- u mnie nie było bo wyrzucił go poprzedni właściciel...i temp. rosła znacznie np. na światłach lub parkingach...) <ok>
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Witam.
Mam podobny problem.
Otóż po kilku kilometrach zaczyna mrugać kontrolka płynu ale tak ledwo zauważalnie. Jednocześnie silnik świrować. Silnik to AAM (czyli to samo co RU 75 KM). Jest LPG.
Z początku myślałem, że reduktor zdycha bo czuć gaz koło niego.
Wiem, że termostat mam do wymiany ale w ABK nie miałem takich cyrków.
No i wskaźnik temp. leży czyli podejrzewam czujnik może być do wymiany. Znając życie oba w króćcu.
Czy odpinając akumulator na wolnych obrotach można uszkodzić regulator napięcia na alternatorze?
Pozdrawiam.
Mam podobny problem.
Otóż po kilku kilometrach zaczyna mrugać kontrolka płynu ale tak ledwo zauważalnie. Jednocześnie silnik świrować. Silnik to AAM (czyli to samo co RU 75 KM). Jest LPG.
Z początku myślałem, że reduktor zdycha bo czuć gaz koło niego.
Wiem, że termostat mam do wymiany ale w ABK nie miałem takich cyrków.
No i wskaźnik temp. leży czyli podejrzewam czujnik może być do wymiany. Znając życie oba w króćcu.
Czy odpinając akumulator na wolnych obrotach można uszkodzić regulator napięcia na alternatorze?
Pozdrawiam.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt: