Witam, auto stało trochę czasu pod blokiem w zimę bo poszła mi stacyjka i dopiero w piątek ją wymieniłem. Pojeździłem trochę wieczorem. W sobotę z rana chciałem ją odpalić ale niestety, audi kręci ale nie odpala. Silnik 1.8s 90 koni, b3 91 rok.
Ktoś wie co się stało ? Miał ktoś podobny problem. Zupełnie nie wiem co się stało, czy to któryś z bezpieczników, filtr paliwa, świece czy też coś innego.
[1.8s NE LPG] Kreci ale nie odpala
[1.8s NE LPG] Kreci ale nie odpala
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2013, 17:52 przez Radek256, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Po pierwsze ustal jaki masz silnik bo JV który masz wpisany w profilu był produkowany w latach 08/1986-07/1988. Sprawdź czy masz iskrę i czy elektryczna pompka paliwa (jeśli masz silnik z elektryczną pompką) zaczyna pracować gdy kręcisz rozrusznikiem.Radek256 pisze:Silnik 1.8s 90 koni, b3 91 rok.
I popraw temat:
_uwaga
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Chodziło mi o sprawdzenie czy się włącza przy kręceniu rozrusznikiem, wystarczy posłuchać (najlepiej we dwie osoby jedna słucha druga włącza rozrusznik). Ma to na celu sprawdzenie czy komputer silnika odbiera sygnały o pracy silnika (sprawdzanie czy jest zasilanie i czy hall jest sprawny).
Ale zapomnij o tym co napisałem wyżej bo jeśli masz silnik NE to masz mechaniczną pompkę paliwa przykręconą do silnika. Aby ją sprawdzić najlepiej zdjąć wężyk przy gaźniku i pokręcić rozrusznikiem aby sprawdzić czy paliwo leci. Dobrze też sprawdzić czy do zaworu odcinającego paliwo w gaźniku dopływa prąd po włączeniu zapłonu. Problemy z paliwem można także zdiagnozować wlewać kilka mililitrów benzyny w gardziele gaźnika, jeśli po tym odpali na chwilę to oznacza problemy z paliwem.
Ale zapomnij o tym co napisałem wyżej bo jeśli masz silnik NE to masz mechaniczną pompkę paliwa przykręconą do silnika. Aby ją sprawdzić najlepiej zdjąć wężyk przy gaźniku i pokręcić rozrusznikiem aby sprawdzić czy paliwo leci. Dobrze też sprawdzić czy do zaworu odcinającego paliwo w gaźniku dopływa prąd po włączeniu zapłonu. Problemy z paliwem można także zdiagnozować wlewać kilka mililitrów benzyny w gardziele gaźnika, jeśli po tym odpali na chwilę to oznacza problemy z paliwem.