Cieknie mi plyn chlodniczy! Przepuszcza KOLNIERZ PRZEWODU PLYNU CHLODZACEGO-taka nosi nazwe!Gumowo-plastikowy krociec...cos podobnego jak na zdjeciu z gniazdami czujnikow temperatury!!! Troche cieknie mi po bloku silnika!
Moje pytanie:
Poniewaz nie mieszkam w PL, a bede w PL dopiero w lipcu SZUKAM sklepu internetowego z czesciami gdzie moglybm zamowic krociec do swojego auta i zeby mi przyslali!!! Czy jest mozliwe cos takiego by zrobic?? Nie chce czekac do lipca!!! Jesli ktos zna strony internetowe takich sklepow to bardzo prosze o pomoc!!! Z gory dzieki
[ Dodano: 2007-04-29, 14:31 ]
[ 80 B4 2.0 115 KM 92r] Krociec- drobny wyciek plynu...
Spróbuj dokręcić śrubę w prawym górnym rogu króćca,u mnie akurat ona się luzuje...jak nie pomoże to rzeczywiście wymiana na drugi... a części to może tu: http://audi.auto.com.pl/czesci/index.php
- Darecki3037
- Audi 80 Klub
- Posty: 975
- Rejestracja: 09 kwie 2007, 17:46
- Lokalizacja: Krk
Ja dziś jestem po wymianie tego gadżetu w autku, od razu przy okazji wymieniłem sobie płyn chłodzący na pewny bo sam nie wiem co miałem.
Kru ciec wymienia sie bez problemu. Ja zapłaciłem w sklepie za niego 10 zł :mrgreen:
1- spuszczasz płyn z układu ( do jakiejś bańki lub w ziemie)
2- odpinasz 2 przewody gumowe
3- odpinasz przewody do czujników
4- odkręcasz kr uciec (2 śrubki 10-tki)
5- bierzesz drobniutki papier ścierny i wygładzasz powierzchnie gdzie był przykręcony.
6- przekładasz czujniki do nowego krućca
7- bierzesz silikon i smarujesz miejsce gdzie go przykręcasz, oczywiście w rozsądnej ilości (polecił mi mechanik)
8- przykręcasz kruciec, zakładasz 2 gumowe przewody, podpinasz czujniki
9- zalewasz układ płynem poprzednim lub nowym
10- odpalasz silnik i czekasz czy trza dolac jeszcze płynu
11- po robocie
Ja tak robiłem i bez problemu mi to poszło.
Jeśli coś nie dopisałem lub źle robiłem poprawcie mnie:)
Kru ciec wymienia sie bez problemu. Ja zapłaciłem w sklepie za niego 10 zł :mrgreen:
1- spuszczasz płyn z układu ( do jakiejś bańki lub w ziemie)
2- odpinasz 2 przewody gumowe
3- odpinasz przewody do czujników
4- odkręcasz kr uciec (2 śrubki 10-tki)
5- bierzesz drobniutki papier ścierny i wygładzasz powierzchnie gdzie był przykręcony.
6- przekładasz czujniki do nowego krućca
7- bierzesz silikon i smarujesz miejsce gdzie go przykręcasz, oczywiście w rozsądnej ilości (polecił mi mechanik)
8- przykręcasz kruciec, zakładasz 2 gumowe przewody, podpinasz czujniki
9- zalewasz układ płynem poprzednim lub nowym
10- odpalasz silnik i czekasz czy trza dolac jeszcze płynu
11- po robocie
Ja tak robiłem i bez problemu mi to poszło.
Jeśli coś nie dopisałem lub źle robiłem poprawcie mnie:)