o widzisz, czyli to tylko potwierdza że miernikiem nie można w 100% sprawdzić - tylko tyle że coś tam działa ale czy prawidłowoJarewa pisze:To ci piotrku dorzucę coś jeszcze jak sonda padnięta to miernik pokazuje w okolicach 0,5V bo napięcie idzie z ecu jakiś prąd testowy czy coś.
[B3 1.8 PM] lekko falujące obroty i wypadający zapłon
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Pomyśl o tym kiedyś jak będziesz się bawił i daj mi znać wystarczy odłaczyć wtyczkę sondy i sprawdź na vagu co pokazuje jaki odczyt jest i co pokazuje miernik na tym kablu od ecu zdarzyło mi się to juz klilka razy nie chce mi się wierzyć że to było padnięte ecu tym bardziej że jak się wstawiło nową sondę napięcie znikło i pracę oscylacji przywróciło. Oczywiscie to jest przypadek bo wtedy sonda musi być padnięta na przerwę czyli urwany kabelek albo coś w środku żeby obwód był przerwany.
jutro będe miał drugą sondę także będzie wiadomo czy się coś poprawilo, ale chyba raczej sonda bo zauważyłem że przy wyższych obrotach przykopci na czarno
[ Dodano: 2018-04-01, 14:25 ]
Sonda wymieniona, auto zaczęło lepiej pracować. Wolne obroty juz tak nie falują i lepiej się wkręca na obroty. Jedynie te pufanie w wydech pozostało ale podejrzewam że może to być tzw. błąd w sztuce, bo był wymieniany cały wydech od A do Z, jest teraz pucha bez kata i wydaję mi się że tam może się robić zawirowanie spalin.
[ Dodano: 2018-04-01, 14:25 ]
Sonda wymieniona, auto zaczęło lepiej pracować. Wolne obroty juz tak nie falują i lepiej się wkręca na obroty. Jedynie te pufanie w wydech pozostało ale podejrzewam że może to być tzw. błąd w sztuce, bo był wymieniany cały wydech od A do Z, jest teraz pucha bez kata i wydaję mi się że tam może się robić zawirowanie spalin.