[B4 2.0 ABK] Między 30 stonpi C a 90 szarpie i nie ma mocy..
na zimnym nie jest jeszcze nagrzana i źle wskazuje mieszankę spalin co idzie w przypadku ABK za złą prace silnika. Nawet ma wpływ na prace przepływomierza, krokowego itp. jaką dawkę ma dać powietrza.
Widzisz w moim przypadku nic nie wskazywało na komputerze, myślałem że to jakaś pierdoła a się okazało że poważna rzecz która pociągnie z 1000zł ale jeszcze mam nadzieje że to nie to
Widzisz w moim przypadku nic nie wskazywało na komputerze, myślałem że to jakaś pierdoła a się okazało że poważna rzecz która pociągnie z 1000zł ale jeszcze mam nadzieje że to nie to
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
@PieterB, mech co mi robił rozrząd wydaję się znać na rzeczy, instalacja LPG jakieś włoskie ciulstwo co jak chciałem dać gazownikom do pogrzebania to powiedzieli, że z takim nie robią - Landi Renzo. Butle mam ważną jeszcze rok więc i tak się tego pozbędę. Sonde sprawdzę - dam znać.
Do tego mam mały update, otóż postanowiłem jak mi się samochodzik nagrzał potestować "bardziej" niuńkę na benzynie. Przy normalnej jeździe nie było tego czuć, ale jak mu podeptałem okazało się, że na ciepłym jest podobnie, z tym że dziura jest w granicy 2800obr i niewielka, lekko zwolni i ciągnie dalej. Czuć to przy energicznej jeździe, przy nagłym i dużym dodaniu pedału gazu. Z tego wynika, że na nagrzanym nie jest OK, tylko jest lepiej. Próbowałem również wcześniej na gaz przełączyć przy małej temperaturze ok 30st, i znowu, energiczna jazda i są wyczuwalne małe dziury, jako że gaz wiele wybacza nie czuć tego na ciepłym.
Czeka mnie długa randka z Vag'iem, wtedy zrobię następny update.
Do tego mam mały update, otóż postanowiłem jak mi się samochodzik nagrzał potestować "bardziej" niuńkę na benzynie. Przy normalnej jeździe nie było tego czuć, ale jak mu podeptałem okazało się, że na ciepłym jest podobnie, z tym że dziura jest w granicy 2800obr i niewielka, lekko zwolni i ciągnie dalej. Czuć to przy energicznej jeździe, przy nagłym i dużym dodaniu pedału gazu. Z tego wynika, że na nagrzanym nie jest OK, tylko jest lepiej. Próbowałem również wcześniej na gaz przełączyć przy małej temperaturze ok 30st, i znowu, energiczna jazda i są wyczuwalne małe dziury, jako że gaz wiele wybacza nie czuć tego na ciepłym.
Czeka mnie długa randka z Vag'iem, wtedy zrobię następny update.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 20 wrz 2009, 12:42
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Czy wtryski leją to patrzy się po ich wyjęciu i obserwacji mgiełki którą wytwarzają. Dobrze też byłoby zmierzyć ich wydajność łapiąc benzynę do jakiegoś pojemnika z miarką. Tylko do tego trzeba by było generator PWM bo podłączając je na stałe pod 12V to po dłuższym czasie mógłby się spalić.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2015, 13:00 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak wtryski leją to strasznie kopci na czarno nie spala jak trzeba i po odpalaniu na zimnym też powinien co nieco kopcić...wojtek-007 pisze:a jak sprawdzić czy wtryski nie "leją"? Mam poodbny problem, na zimnym działa jak trzeba a powyżej 60 stopni koniec jazdy. Po każdej zmianie biegu trzeba przegazowac na sprzęgle i wtedy jedzie.