photokom pisze:nie wiem jak jest w przypadku tych dwóch silników, ale wałki mogą mieć rożne kształty krzywek a przez co inną charakterystykę zasysania powietrza i wydechu spalin. Sterownik ma program pod konkretny rodzaj wałka i tu mogą się pojawić problemy (choć nie muszą). Generalnie silnik będzie działał, ale czy lepiej czy gorzej trudno przewidzieć

No z walkiem to wlasnie o to i chodzilo ze bedzie silnik mial nieco wiecej koni. 3A ma 82kw a PM66. Wlasnie walek i byl zamieniany z ta intecja. Robil to juz jeden facet do RU, efekt byl bardzo zadowalajacy.
[ Dodano: 2010-09-29, 08:19 ]
Najwiekszy problem to nie z tym ze bedzie stal inny walek, ale ten ze beda staly szyjki z drugiej glowicy z ktorej zostal wziety walek.
[ Dodano: 2010-09-29, 08:20 ]
jeszcze dodam ze sterownik w tym monowtrysku na wiele rozumiem malo co bedzie mial wspolnego z instalacja lpg, ktora zamierzam zamontowac w tym silniku.