[B3 1.8 NE] Mokry gaźnik i filtr powietrza
[B3 1.8 NE] Mokry gaźnik i filtr powietrza
Odkręciłem pokrywę filtru powietrza (duży okrągły) i od spodu pokrywa jest mokra od oleju, gaźnik też nawet przez śrubkę do przykręcanenia pokrywy wydostaję się olej na zewnatrz.
Co się może dziać??
Dzwoniłem do speca od gaźników w Krakowie i powiedział, że silnik może już umierać.
Nie sprawdzałem kompresji ale auto ładnie chodzi, obroty nie falują, zbiera się jak na 90KM zajebiście, nie ma zadnych problemów z odpalaniem auta, pali od kopa.
Napiszcie co sie może dziać bo bede z tym do mecherów jechał i nie chce żeby mnie nakręcili na remont silnika, a tak naprwde wymienia same uszczelniacze a mnie skasuja na 1600
HELP !!
Co się może dziać??
Dzwoniłem do speca od gaźników w Krakowie i powiedział, że silnik może już umierać.
Nie sprawdzałem kompresji ale auto ładnie chodzi, obroty nie falują, zbiera się jak na 90KM zajebiście, nie ma zadnych problemów z odpalaniem auta, pali od kopa.
Napiszcie co sie może dziać bo bede z tym do mecherów jechał i nie chce żeby mnie nakręcili na remont silnika, a tak naprwde wymienia same uszczelniacze a mnie skasuja na 1600
HELP !!
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Co do oleju to tutaj: https://audi80.pl/b3-16-pp-problem-z ... t46904.htm trochę napisałem od czego to może być.
Co do ciśnienia sprężania to w książce pisze że NE powinien mieć 10-13barów
Co do ciśnienia sprężania to w książce pisze że NE powinien mieć 10-13barów
Wyniki pomiaru cisnienia sprężania
1 CYLINDER - 12,4
2 CYLINDER - 11,8
3 CYLINDER - 12,3
4 CYLINDER - 12,0
Wygląda na to ze jest OK
Czyli co wymieniać uszczelniacze ??
[ Dodano: 2010-10-13, 11:09 ]
jeszcze jedno.
Rozmawiałem z mechanikiem z BOSCH-a fan Audi, sam jeżdzi do tej pory Audi 100.
Mówi, żeby sie tym nie przejmować, że tak ma być, że gorzej by było gdyby w tym filtrze było zupełnie sucho. Są to opary oleju które sie skraplaja w filtrze.
Ja już nie wiem, niech ktoś mądry sie wypowie w tej sprawie
1 CYLINDER - 12,4
2 CYLINDER - 11,8
3 CYLINDER - 12,3
4 CYLINDER - 12,0
Wygląda na to ze jest OK
Czyli co wymieniać uszczelniacze ??
[ Dodano: 2010-10-13, 11:09 ]
jeszcze jedno.
Rozmawiałem z mechanikiem z BOSCH-a fan Audi, sam jeżdzi do tej pory Audi 100.
Mówi, żeby sie tym nie przejmować, że tak ma być, że gorzej by było gdyby w tym filtrze było zupełnie sucho. Są to opary oleju które sie skraplaja w filtrze.
Ja już nie wiem, niech ktoś mądry sie wypowie w tej sprawie
U mnie też było trochę wilgotno tam. Wyczyściłem pare miesiący temu i jest prawie sucho. Moim zdaniem jest to normalne, zawsze przez odmę będą lecieć opary oleju. Ja bym się nie martwił. No chyba że ci tam wszystko pływa. Wyczyść i zobacz co się będzie działo. Może po prostu przez lata się tyle tego nazbierało?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Kolego myślę, że to nie jest problem, u mnie też co jakiś czas po wyczyszczeniu, pojawiają się delikatne oznaki oleju. A że twoja wypluła 2 krople oleju to nie jest problem, w końcu odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej, czyli parę kropelek oleju niestety od czasu do czasu wyleci tamtędy. Niech jeszcze powiedzą coś Bardziej Doświadczeni.Boom pisze:Odpiąłem odme od obudowy filtra i obróciłem tak, że wylot odmy jest skierowany na obudowe akumulatora. Poprostu przekręciłemo 180 stopni. Przejechałem 20 km i patrze co sie dzieje. Odma wypluła dwie krople oleju na obudowe akumulatora.
Zostawić tak ??
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Panowie--nie piszcie "chłopu" bzdur bo tak zrobi i zarżnie silnik :roll: :roll: :roll:
A co jak zimą odmę złapie?---wywali simeringi i wtedy będzie kłopot.
Jeśli kolegę drażni taka sytuacja to proponuję poczytać i zrobić sobie tank catch oil.
W motocyklu miałem problemy i taki patencik załatwił sprawę.
To tylko poglądowo bo idzie samemu wyrzeźbić.
http://www.mtuning.pl/sklep/product_inf ... cts_id=876
A co jak zimą odmę złapie?---wywali simeringi i wtedy będzie kłopot.
Jeśli kolegę drażni taka sytuacja to proponuję poczytać i zrobić sobie tank catch oil.
W motocyklu miałem problemy i taki patencik załatwił sprawę.
To tylko poglądowo bo idzie samemu wyrzeźbić.
http://www.mtuning.pl/sklep/product_inf ... cts_id=876
No nic--w takim wypadku wypada mi życzyć rozgrzanego wydechu :roll: :roll: :roll:
[ Dodano: 2010-10-15, 12:24 ]
No dodatkowo jako praktykujący motocyklista,dziękuję za plamy oleju na drodze--bardzo ułatwiają nam życie :roll: :roll: :roll:
No i pogratulować troski o środowisko :roll: :roll: :roll:marko pisze:6 lat
[ Dodano: 2010-10-15, 12:24 ]
No dodatkowo jako praktykujący motocyklista,dziękuję za plamy oleju na drodze--bardzo ułatwiają nam życie :roll: :roll: :roll:
Ten CATCH OIL TANK to troche drogi jest, ale rzeczywiście załatwiło by to sprawę.
Marko napisz dokladnie w którym miejscu masz odprowadzenie tej odmy.
wogóle chodzi o to, że najprawdopodobniej Marko nasz silniki mają do wymiany pierścienie zzgraniające olej do wymiany, A to już remont silnika !!
Ja mam gaźnik nie moge tej odmy podłączyć do filtra paliwa, bo olej kapie do gaźnika.
I tak muszę dać teraz gaźnik do remontu.
PICEK1 uważaj na plamy olej w Krakowie. Sorry !
Marko napisz dokladnie w którym miejscu masz odprowadzenie tej odmy.
wogóle chodzi o to, że najprawdopodobniej Marko nasz silniki mają do wymiany pierścienie zzgraniające olej do wymiany, A to już remont silnika !!
Ja mam gaźnik nie moge tej odmy podłączyć do filtra paliwa, bo olej kapie do gaźnika.
I tak muszę dać teraz gaźnik do remontu.
PICEK1 uważaj na plamy olej w Krakowie. Sorry !
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków