Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b2 coupe 1.8 pv] na ciepłym swieci sie smarowanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
pawelw_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 249
Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
Lokalizacja: białystok/grajewo

[b2 coupe 1.8 pv] na ciepłym swieci sie smarowanie

Post autor: pawelw_1986 » 20 kwie 2012, 10:57

Witam wszystkich. Od niedawna posiadam b2 coupe z silnikiem 1.8, oznaczenie pv. Od samego początku była w nim pewna awaria. Gdy silnik zimny wszystko jest ok, ale gdy sie nagrzeje obroty spadają z 1000 na 900 i zaczyna świecić sie smarowanie. Jak tylko dodam tyci tyci gazu na 950obr to gaśnie. Gdy go tylko zapale silnik ma nawet nie całe 900 i jest ok. Audi posiada dodatkowe zegary vdo i pokazują ciśnienie oleju, na zimnym jest full na ciepłym przy 2000obr full, przy 1000obr ponad 1.5, smarowanie zaczyna się świecic ponizej 1.5. Czym to może być spowodowane? Macie jakieś pomysły? Może ktoś miał już taki problem?

pawelk2002
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 450
Rejestracja: 13 paź 2009, 20:29
Lokalizacja: Strzyżów

Post autor: pawelk2002 » 20 kwie 2012, 12:45

Chyba coś nie tak z pompą olejową albo z czujnikiem oleju

Awatar użytkownika
pawelw_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 249
Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
Lokalizacja: białystok/grajewo

Post autor: pawelw_1986 » 20 kwie 2012, 21:36

ciekawostka taka odpinalem wszystkie czujniki oleju i kontrolka dalej sie swieci na niskich i gasnie jak dodaje gazu. jakie powinno byc najnizsze cisnienie na wolnych obrotach wedlug wskażnika vdo?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 20 kwie 2012, 22:29

Powyżej 0,5bar

Sprawdź osobnym ciśnieniomierzem, wskaźnik vdo też może być walnięty wiec nie można tylko na nim się opierać. Bo albo masz walnięty czujnik 0,4bar albo dodatkowy wskaźnik.Po sprawdzeniu osobnym wszystko wyjdzie czarno na białym.

Awatar użytkownika
pawelw_1986
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 249
Rejestracja: 12 mar 2010, 23:16
Lokalizacja: białystok/grajewo

Post autor: pawelw_1986 » 21 kwie 2012, 19:24

kolejna zagadka po odpieciu kostki czujników przepustnicy smarowanie zgasło na pare dni później sie znowu zaswieciło i już sie pali

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl