[2.0E 115 KM] Nagle zaczął dużo palić
[2.0E 115 KM] Nagle zaczął dużo palić
Witam! Mam problem z moim Audi, z którym zmagam się od kilku tygodni. Auto zaczęło więcej palić. W mieście z 9 litrów zużycie wzrosło do 13 a nawet 14 litrów, na trasie z 7,5 - 8 l do 10 - 11l. Sprawdziłem już niemal wszystko. Przypływomierz, sonde lambda, czujnik temperatury silnika, nawet katalizator - wszystko niby jest w porządku! Dodam, że auto czasami lekko traci moc, a czasami wyrywa do przodu jak szalone. Co więcej wydaje mi się, że auto pali więcej po tym jak wymieniłem filtr powietrza i świece. Co to może być? Z góry dziękuje za wszystkie wasze wskazówki.
Ostatnio zmieniony 09 cze 2010, 13:26 przez rudolf78, łącznie zmieniany 1 raz.
<szukaj> <bylo>rudolf78 pisze:czy w audi 80 cabrio, 97 r. ten przekaźnik będzie taki sam jak w innych osiemdziesiątkach? numer seryjny 165 906 381?
[ Dodano: 2010-06-09, 16:34 ]
a tak w ogóle to za co ten przekaźnik 30 jest odpowiedzialny? czy jego uszkodzenie może mieć wpływ na tak wysokie spalanie?
zobacz tu: https://audi80.pl/faq-szukaj-vt39641.htm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm
ja mam podobnie a na wtyczce od reguratora cisnienia nie mam napiecia. a chyba powinno byc 12 v a jest 0.1-0.2.. pali identycznie jak twoje co opisałeś i mam dokładnie taki sam problem.. sonda, przewody, przeplywomierz, swiece ,filtr powietrza wymienione. a przekaznika nie znalazlem tam gdzie powinien byc .. a mam taki sam silnik ABK.
[ Dodano: 2010-06-09, 18:07 ]
a do tego strasznei ciezko mi pali z rana.. musze go krecic z 5 razy.. ale jak sie maska nagrzeje i calyu samochod pali z pierwszego.. oczywiscie przez slonce.. czasmi postoi w dzien w chlodzie i tez lipa
[ Dodano: 2010-06-09, 18:07 ]
a do tego strasznei ciezko mi pali z rana.. musze go krecic z 5 razy.. ale jak sie maska nagrzeje i calyu samochod pali z pierwszego.. oczywiscie przez slonce.. czasmi postoi w dzien w chlodzie i tez lipa
- misiek3456
- Forum Audi 80
- Posty: 48
- Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
- Lokalizacja: Wroclaw
Witaj JARECZEK191 sprawdz wtryskiacz rozruchowy i czujnik temperatury silnika ten niebieski dwa piny on podaje wartosc na sterownik o temperaturze silnika co powoduje zalaczenie wtryskiwacza rozruchowego dodatkowa dawka paliwa potrzebna do rozruchu silnika gdy jest chlodniej
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-06-11, 10:45 ]
rudolf78, mozesz jeszcze sprawdzic sprężanie moze cos sie dzieje na zaworkach regulatory sa juz do wymiany jezeli elektryka przerobiona to moze cos z mechaniki moze wtryskiwacze
powodzenia
pozdrawiam
[ Dodano: 2010-06-11, 10:45 ]
rudolf78, mozesz jeszcze sprawdzic sprężanie moze cos sie dzieje na zaworkach regulatory sa juz do wymiany jezeli elektryka przerobiona to moze cos z mechaniki moze wtryskiwacze
powodzenia
-
- Forum Audi 80
- Posty: 63
- Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
- Lokalizacja: Chelm