Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT]Nie chodzi na wszystkie gary,stuka pod obciążeniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
86szyman

Post autor: 86szyman » 26 mar 2011, 21:31

Podłączając się do tematu chciałbym powiedzieć że mam w silniku podobne objawy jak kolega zakładający temat. Problem bujania silnikiem trochę maleje po rozgrzaniu silnika ale nie zupełnie. Wymieniałem świece, kable, kopułkę, palec i nadmienię że była regenerowana głowica i przy okazji wymieniane pierścienie jakieś 7 tys km temu i czy to możliwe że po tam krótkim czasie uszczelka pod głowicą puściła?

[ Dodano: 2011-03-26, 21:39 ]
Podłączając się do tematu chciałbym powiedzieć że mam w silniku podobne objawy jak kolega zakładający temat. Problem bujania silnikiem trochę maleje po rozgrzaniu silnika ale nie zupełnie. Wymieniałem świece, kable, kopułkę, palec i nadmienię że była regenerowana głowica i przy okazji wymieniane pierścienie jakieś 7 tys km temu i czy to możliwe że po tam krótkim czasie uszczelka pod głowicą puściła? Czy to możliwe że mechanik poleciał sobie w siuśki i założył głowicę bez splanowania? Dodam że już dawno szukam tematów opisujących mój problem i ten mi najbardziej pasuje.

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 30 mar 2011, 14:02

Pomierz ciśnienia i się wyjaśni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl