[ 80 b4 ABT] nie działa silniczek krokowy
[ 80 b4 ABT] nie działa silniczek krokowy
Witam
Ostatnio mam problem z moją B4 (2.0 94r.) a mianowicie jest problem z obrotami, na tą chwilę silniczek krokowy nie pracuję w ogóle a wolne obroty są rzędu 500obr/m na benzynie a na LPG gaśnie lub trzyma obroty 200obr/m. Silniczek krokowy w mojej B4 to wersja 6-pin
Pin 1-0V
Pin 2- około 12V
Pin 3-0V
Pin 4-0V
Pin 5-0V
Pin 6-Chyba Masa?
Na krótko po podłączeniu do pin 1 i pin 6 12V silniczek działa.
I teraz pytanie co steruję silniczkiem krokowym? jest jakiś przekaźnik za to odpowiedzialny?
Ostatnio mam problem z moją B4 (2.0 94r.) a mianowicie jest problem z obrotami, na tą chwilę silniczek krokowy nie pracuję w ogóle a wolne obroty są rzędu 500obr/m na benzynie a na LPG gaśnie lub trzyma obroty 200obr/m. Silniczek krokowy w mojej B4 to wersja 6-pin
Pin 1-0V
Pin 2- około 12V
Pin 3-0V
Pin 4-0V
Pin 5-0V
Pin 6-Chyba Masa?
Na krótko po podłączeniu do pin 1 i pin 6 12V silniczek działa.
I teraz pytanie co steruję silniczkiem krokowym? jest jakiś przekaźnik za to odpowiedzialny?
Ostatnio zmieniony 21 paź 2012, 11:46 przez piter58, łącznie zmieniany 1 raz.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Zczytałem błędy ktoś może wie co to może być?
516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
282 Regulator położenia przepustnicy-V60
nieprawidłowy sygnał
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Po skasowaniu odrazu pojawiają się
516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
282 Regulator położenia przepustnicy-V60
nieprawidłowy sygnał
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Po skasowaniu odrazu pojawiają się
516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
515 Czujnik Halla -G 40
brak sygnału
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Ok. w silniczku jest ten styk biegu jałowego? Dodam że jak go teraz wyciągnąłem z silniczka wyskoczyła ta główka razem z tą sprężynką :roll:
Ehh
Kupić org używany? czy zamiennik nowy? (ten który teraz miałem wymieniłem około 2lata temu na nowy org bosh) dlatego miałem nadzieję że to jednak nie on jest uszkodzony.
Ehh
Kupić org używany? czy zamiennik nowy? (ten który teraz miałem wymieniłem około 2lata temu na nowy org bosh) dlatego miałem nadzieję że to jednak nie on jest uszkodzony.
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Witam.Dołączam się do tematu.Jakiś czas temu wariowały mi obroty,wolno schodzily czasem nawet się zacinały.Wymieniłem ten nastawnik przepustnicy(krokowiec)na używany Boscha od seata ibizy.Pomogło.Pojezdziłem miesiąc i temat powrócił.Co prawda obroty nie zacinają się ale wolno schodzą.Pytanie,czy znowu walnął ten krokowiec?
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
U siebie zdiagnozowałem także problem z krokowcem.
516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Tyle, że błędy skasowałem i chwilowo nie powracają. Czy możliwe jest, iż krokowiec się zawiesił czy coś w tym stylu ? Czy jak już raz się problem pojawił to będzie się powtarzać i lepiej od razu krokowca wymienić ?
516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa
670 Czujnik zespołu przepustnicy-G127
brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
Tyle, że błędy skasowałem i chwilowo nie powracają. Czy możliwe jest, iż krokowiec się zawiesił czy coś w tym stylu ? Czy jak już raz się problem pojawił to będzie się powtarzać i lepiej od razu krokowca wymienić ?
Odkopuje bo mam podobny problem.
Jak odpalam auto przy niskich temp. to krokowiec praktycznie nie reaguje a obroty są rzędu 500obr/min. Czasami pomaga jak troche podeptam pedalem gazu tak aby przepustnica popukala w krokowca i wtedy jest ok. Jeśli to nie pomaga to vag wyrzuca bład 516 czyli styk biegu jałowego. Jak silnik złapie ze 70*C to krokowiec nagle ożywa a sterownik nie widzi żadnych błędów. Czujniki temp wody i powietrza są sprawne
Rozbierał ktoś tego krokowca, żeby podpowiedzieć na co uważać?
Jak odpalam auto przy niskich temp. to krokowiec praktycznie nie reaguje a obroty są rzędu 500obr/min. Czasami pomaga jak troche podeptam pedalem gazu tak aby przepustnica popukala w krokowca i wtedy jest ok. Jeśli to nie pomaga to vag wyrzuca bład 516 czyli styk biegu jałowego. Jak silnik złapie ze 70*C to krokowiec nagle ożywa a sterownik nie widzi żadnych błędów. Czujniki temp wody i powietrza są sprawne
Rozbierał ktoś tego krokowca, żeby podpowiedzieć na co uważać?