[80 B3 2,0 AAD] nie można usyawić zapłonu
[80 B3 2,0 AAD] nie można usyawić zapłonu
Witam. Panowie. Mam problem z ustawieniem zapłonu. Mianowicie, ustawiając zapłon lampą, znak na kole pasowym wału korbowego "skacze" na odległość ok 2cm ( w przód, w tył). Czego to może być wina? Ustawiłem tak miej więcej po środku lecz moje autko jest zamulone. Czy to wina jakiegoś czujnika???
woolf, mam blizniaczy silnik 3A i mialem to samo. Trzeba umiec ustawiac zaplon w tych silnikach. Nikt o tym nie wie, ale musisz zablokowac sterownik: wlaczasz silnik, bieg jalowy, wypinasz wtyczke od czujnika spalania stukowego, wypinasz wtyczke od czujnika temperatury silnika (do ECU a nie do zegarow), przegazowujesz solidnie silnik kilka razy (jesli masz kontrolke ECU na desce - zaswieci sie) i dopiero regulowac zaplon.
Jesli punkt bedzie nadal plywal, musisz sprawdzic czujnik halla oraz zresetowac ECU i sprawdzic czujnik spalania stukowego. Poza tym elementarne rzeczy typu kable, kopulka etc...
Powodzenia
Jesli punkt bedzie nadal plywal, musisz sprawdzic czujnik halla oraz zresetowac ECU i sprawdzic czujnik spalania stukowego. Poza tym elementarne rzeczy typu kable, kopulka etc...
Powodzenia
Witam. już ustawiłem. Mam tylko problem z osiągnięciem mocy. Moje auto zachowuje się jakby miało 1,1 a nie 2,0. Wymieniłem już chyba wszystko. Rozrząd, zapłon, czujnik spalania stukowego, filtry, rozdzielacz wtrysku i przepływomierz. Co jest, że nie ma mocy?
Kolego Woolf, następnym razem post sprzeczny z regulaminem wyląduje w koszu!
Kolego Woolf, następnym razem post sprzeczny z regulaminem wyląduje w koszu!
Ostatnio zmieniony 07 mar 2008, 15:25 przez woolf, łącznie zmieniany 1 raz.