Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK automat] Nie odpala lub odpala i gaśnie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
djgraficzek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2008, 18:29

[80 B4 2.0 ABK automat] Nie odpala lub odpala i gaśnie

Post autor: djgraficzek » 29 cze 2008, 20:14

Witam Was
szukalem podobnych tematów ale rozwiazania tam podane nie przyniosly oczekiwanych rezultatow.
Jeździłem od rana moją adióweczka, wszystko pięknie pracowało... az tu nagle podjeżdżam parkuje, wysiadam zamykam samochód na pilocie od alarmu..ale nagle zwolniło sie lepsze miejsce wiec chciałem przeparkować, otwieram pilotem, wsiadam chce odpalić i.. już nie odpala..
od kilku dni palił mi od czasu do czasu dopiero za drugim razem, myślałem ze to świece wiec się tym nie przejąłem. kopiłem świece i tego dnia miąłem je wymienić, jednak już nie zdążyłem... samochód nie odpala, albo odpali i po 3 sekundach gaśnie, objaw jest podobny do tego jak odpala sie samochód kluczykiem bez immobilizera, jednak moja audiówka jest z 92 roku.. nie wiem czy ma immobilizer, nie mam czegoś takiego w kluczyku
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0cbda5f95969ac3e.html

myślałem ze to pompa paliwa, dobrałem sie do niej w bagażniku od strony pasażera, jak przekręcam kluczyk to słychać ze działa...
wymieniłem świece, jednak niewiele to dało,
sprawdziłem bezpieczniki, wszystkie są ok
nie sprawdziłem przekaźników bo nie wiem jak i które sprawdzać..
sprawdziłem bezpiecznik alarmu, jest ok.
świece są lekko zalane... wiec chyba paliwo dochodzi...
czytałem coś o czujniku halla.. czy to może być coś z tym związane?
czy takie są objawy?
czy macie może jakieś propozycje co do tego co jeszcze mógłbym sprawdzić?

Auto zaholowaliśmy na lince na biegu N (mam automatyczna skrzynie), nie przekraczając 40km/h przejeżdżając jakies 5km.. myślicie ze mogło jej sie coś stać? orientujecie sie może czy jak automatyczna skrzynia biegów jest w pozycji N to czy pracuje tam coś w środku?

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 30 cze 2008, 22:27

W czasie gdy nie możesz zapalić! dobrze by było sprawdzić czy pojawia się iskra na świecy, może to być hall może to być również cewka, może to być również ten przekaźnik 30, powodem może być kilka rzeczy, ja również mam audi z 92r. i w kluczyku nie mam takiego czegoś jak ty, myślę że masz coś zamontowane z typu (immobilaizer) nie wiem jak to się pisze dokładnie. Ale przypomina mi to styk w szklanej rurce który pod wpływem zbliżenia sie pola magnetycznego, styka i łączy, tylko nie wiem co ma łączyć w kluczyku :-/

djgraficzek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 lut 2008, 18:29

Post autor: djgraficzek » 30 cze 2008, 22:32

no własnie nie mam czegos takiego jak na zdjęciu ktore umiescilem.
Sprawdzilem iskre, od cewki i od rozdzielacza i jest i tu i tu.
odholowalem go do mechanika bo niewiedzialem juz czego sie zlapac a samochod potrzebny.
najpierw elektryk sprawdzil to wszystko co wczesniej ja sprawdzilem i niby ok,
odkrecil wezyk od paliwa i przy przekreceniu kluczyka i nic nie polecialo, a powinno tak?
prawdopobodnie to pompa... lub droznosc...
jutro sie okaze dam Wam znac...

Awatar użytkownika
audiktom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 433
Rejestracja: 09 lis 2007, 15:51
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: audiktom » 30 cze 2008, 22:48

Kolego djgraficzek, poczytaj tutaj viewtopic.php?t=14012&highlight=pompa+p ... zeka%BCnik
mechanior może wprowadzić cię w koszta!

seba1025
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 435
Rejestracja: 29 lip 2007, 23:29
Lokalizacja: z kąd koła nisą

Post autor: seba1025 » 01 lip 2008, 00:47

hm... tak na dzień dobry wywal tą fote klczyka, albo zmaluj dokładnie tą częśc metalowa na ktorej są wcięcia(wyleciało mi z glowy jak sie to zwie) bo nie trudno dorobic kluczyk po takim zdjęciu dosyc dobrej jakosci... no i wracając do tematu... po przekręceniu kluczyka na 2 poziom czyli podawanie elektryki(1poziom wyjmuje sie kluczy 2 przekreca troche i 3 uruchamia, tak napisalem zeby bylo "kaman") pompka napompuje chwile zeby ciśnienie wyrównać ale nie podaje do wtrysków...( odkręc bezpośrednio za pompką wezyk i zobacz czy leci chociaz troche po przekreceniu kluczyka jak leci chociaz troche to działa) mialem popke w dłoni ktora brzeczala ale bezyny nie dawala... ronie z nimi bywa...

a co do automatu to jak sie choluje to trzeba na N i włączyc zapłon(2 pozycja)....(tak mi mówił mechec co sie w automatach specjalizuje) no i nie jedziemy szybko, nie wiecej niz 15 km odcinek trasy.... nie wiem co ma piernik do wiatraka bo nie znam sie na budowie automatycznych skrzyń...

a w tym kluczyku to zobacz czy jak nim nie zblizasz sie do zamka to ci ta lampka nie zaczyna swiecic( widzialem taki patent w maździe 323f) ta w kluczyku... bo widze ze masz takową...

no i jesli to nie pompajka to raczej przekaźnik kaputo...:] powodzionka i pisz co Mr meches krzykną i ile...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl