mam problem moja audi nie pali na 4 garze czyli pierwszym od szyby zmienilem swiece kable kopulke i bez zmian co moze byc przyczyna?
Na przyszłość stosuj tagi zgodne z regulaminem.
[B3 PM] nie pali na czwartym garze
[B3 PM] nie pali na czwartym garze
Ostatnio zmieniony 13 paź 2009, 10:03 przez helek25, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
helek25, 4 gar nie chodzi na wolnych obrotach czy nawet jak dodasz gazu? Bo jeśli tylko na wolnych obrotach sprawdź węże idące do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu, serwa i zawór jednostronny który jest na nim czy nie syczy i nie ssie lewego powietrza. Możesz zdjąć całkiem wąż przy kolektorze i zaślepić czymś króciec w kolektorze ale tak żeby tego czym zatknąłeś nie wciągnęło i wtedy zobaczysz czy będzie chodził na wszystkie gary.
Jeśli nie chodził 4 gar cały czas to należałoby sprawdzić ciśnienie sprężania.
Jeśli nie chodził 4 gar cały czas to należałoby sprawdzić ciśnienie sprężania.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Tak jak mówi maniac537, ten przewód wchodzi na taki króciec na kolektorze ssącym w kanale 4-tego cylindra. Ten króciec masz zaznaczony na poniższym zdjęciu:
Na przewodzie zaraz za tym króćcem masz takie coś z tworzywa, zobacz czy tam nic nie syczy, bo często lubią się obłamywać wyjścia na takie małe wężyki.
Jak nie chcesz zdejmować to na pracującym silniku spróbuj ścisnąć gumowy kawałek węża zaraz za króćcem na kolektorze. Ściśnij tak aby zablokować przepływ w tym wężu. Jeśli nieszczelność jest na podzespołach podłączonych do tego miejsca poczujesz pod palcami jak przepływa powietrze - to będzie znaczyło że jest nieszczelność.
Na przewodzie zaraz za tym króćcem masz takie coś z tworzywa, zobacz czy tam nic nie syczy, bo często lubią się obłamywać wyjścia na takie małe wężyki.
Jak nie chcesz zdejmować to na pracującym silniku spróbuj ścisnąć gumowy kawałek węża zaraz za króćcem na kolektorze. Ściśnij tak aby zablokować przepływ w tym wężu. Jeśli nieszczelność jest na podzespołach podłączonych do tego miejsca poczujesz pod palcami jak przepływa powietrze - to będzie znaczyło że jest nieszczelność.