Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1,8 ru+lpg] nie trzyma obrotów na zimnym silniku

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
czarek20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 20 wrz 2010, 11:13

[B3 1,8 ru+lpg] nie trzyma obrotów na zimnym silniku

Post autor: czarek20 » 12 sty 2011, 22:29

Mam problem z moim Audi,a więc po odpaleniu na PB np. rano za nic nie chce trzymać obrotów i na nie wchodzić :roll: .jedynym sposobem aby utrzymać silnik 'przy życiu' jest pulsacyjne dodawanie gazu ale to też czasem zawodzi <osohozi> .Może ktoś wie jak wyregulować gaźnik tak aby zimny silnik chodził na wolnych obrotach??Czym i jak kręcić żeby toto w końcu chodziło po ludzku.??Czytałem też co nie co o przewodach podciśnieniowych że ich złe podłączenie lub brak powoduje różne cyrki.Wie ktoś jak powinny być podłączone przewody podciśnieniowe,mile widziane fotki.Dodam że po rozgrzaniu silnika jest nieco lepiej,chodzi sam bez dodawania gazu.Czekam na odzew ...

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 13 sty 2011, 17:05

Z tymi obrotami to może najpierw sprawdź podstawkę gaźnika. Jak nie będzie dobra(silnik będzie brał lewe powietrze) to nigdy nie będzie dobrze chodził. Co do podciśnień to prawda- muszą być dobrze podłączone(schemat w książkach w dziale Download). Czy zaciągnięcie ssania(nie wiem, czy silnik RU posiada mechaniczne- "na linkę") pomaga?

czarek20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 20 wrz 2010, 11:13

Post autor: czarek20 » 13 sty 2011, 22:37

Ssanie mam mechaniczne , 'na linkę' lecz go nie używam bo mi nie oddaje, miałem auto we warsztacie i taki mi zrobili młyn z podciśnieniem i ssaniem że się połapać nie mogę.Podstawa gaźnika jest nowa niedawno wymieniana tak więc to wykluczam, a pobrać tej książki nie mogę choć jestem zalogowany :-( .Może ktoś bedzie tak uprzejmy i podeśle kilka w miare dokładnych i czytelnych fotek jak powinno być podciśnienie podłączone.??Czym różni się układ podciśnieniowy w silnikach RU od innych gaźnikowców??

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 14 sty 2011, 17:24

czarek20 pisze:Czym różni się układ podciśnieniowy w silnikach RU od innych gaźnikowców??
Samo podłączenie podciśnień trochę się różni(zależy od gaźnika- czy masz Keihin I czy Keihin II?) W linkach masz schematy przewodów podciśnień z książki "Obsługa i naprawa Audi 80".
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/157 ... 2e012.html- gaźnik Keihin I.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5d4 ... 07b94.html- gaźnik Keihin II.

czarek20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 20 wrz 2010, 11:13

Post autor: czarek20 » 14 sty 2011, 23:19

Dzięki,trochę mi te schematy pomogły. W książce o audi,którą wczoraj w nocy udało mi sie pobrać, znalazłem tabele z oznaczeniami silników i rodzajami gaźników w nich montowanych.Z niej wynika że ja mam gaźnik keihin II . I jeszcze jedno, na końcu przewodu podciśnieniowego wychodzącego z serwa jest 'trójnik' z którego dwa lub trzy przewody idą nie wiem dokładnie gdzie,lecz są podłączone a jeden wężyk jest wolny i nigdzie nie podłączony.Czy ktoś ma jakieś pomysły gdzie powinien on się znajdować o ile jasno się wyraziłem?

[ Dodano: 2011-01-14, 23:20 ]
Aha i przydałby sie jakiś opis obrazka dla keihina II bo są tylko litery na rysunku... :roll:

[ Dodano: 2011-01-14, 23:35 ]
Aha i przydałby sie jakiś opis obrazka dla keihina II bo są tylko litery na rysunku... :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl