Witam
Trochę poczytałem, zanim stwierdziłem że napiszę ten post. Bo już nie mam pojęcia, a mianowicie chodzi o to że temperatura silnika na zegarze nie rośnie. Cały czas stoi w miejscu. Wymieniłem najpierw czujkę ktura znajduję się w lewym dolnym rogu chłodnicy. Na chwilę jak bym było Dobrze a za chwilę to samo. Wyczytałem tu na forum że jeśli zmostkuje piny w kostce, przekrece na zapłon i jeśli wiatrak się włączy to znaczy że spalona czujka. Zaraz po wymianie było ok. A potem sprawdziłem i wiatrak się znowu włącza. Wymieniałem wczoraj termostat, dałem nową czujkę, odpowietrzyłem. A wskazówka temperatury ani drgnie. I już nie wiem, jakieś pomysły? Może gdzieś jeszcze jest jakaś czujka o której nie wiem..
[2.0ABT] niedogrzany silnik
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 gru 2019, 06:31
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: [2.0ABT] niedogrzany silnik
no pewnie że jest - czujnik szary 3-pin na króćcu przy głowicy lub też masz uszkodzenie w samym liczniku - wszystko do sprawdzenia, bo Ty widzę kombinujesz ale nie tam gdzie trzeba
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [2.0ABT] niedogrzany silnik
Nie ten czujnik wymieniałeś jeśli chodzi o wskaźnik temperatury, bo na chłodnicy tylko załącza wentylatory. A i tak pewnie nie pokazuje przez niełączący styk wskaźnika z płytą liczników albo regulator napięcia liczniku nie łączy.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 gru 2019, 06:31
Re: [2.0ABT] niedogrzany silnik
Szary czujnik? Miałem cały czas przed oczami. Nawet nie pomyślałem o nim nawet. Mam nadzieję że to będzie właśnie przyczyna.
A nie to co pisał drugi kolega o stykach i regulatorze napięcia ale jeśli jednak by tak było to co należy zrobić??jak to naprawić?
A nie to co pisał drugi kolega o stykach i regulatorze napięcia ale jeśli jednak by tak było to co należy zrobić??jak to naprawić?
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Re: [2.0ABT] niedogrzany silnik
tym tematem się zainteresuj przelaczniki-zespolone-zegary-stacyjka/ ... t3534.html wszystko na forum jest. Piszesz że przeglądałeś forum ale to chyba bardzo słabo coś mi się wydaje
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Re: [2.0ABT] niedogrzany silnik
O regulatorze było często pisane. Nawet licznika nie trzeba wyjmować tylko wykręcić go aby mieć dostę. Przy problemach z regulatorem zwykle razem z temperaturą opada też poziom paliwa. A łączenie wskaźnika temp. z licznikiem jest na dwóch śrubkach, czasem ich ruszenie pomaga a czasem trzeba rozkręcić licznik i oczka z którymi się styka zlutować na nowo ze ścieżką na płycie licznika.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 3
- Rejestracja: 18 gru 2019, 06:31
Re: [2.0ABT] niedogrzany silnik
Całkiem całkiem się naczytałem akurat.
Ale fakt, o tym co mi wyslales ten link, o tym nie czytałem
Odrazu zapytałem tutaj gdzie i jak to naprawić
Ale źle formułowałem pytania których szukałem. I jakimś cudem nie dowiedziałem się o tym czujniku temperatury wody/silnika. A sama nazwa jakoś zaskakująca nie jest, więc nie mam pojęcia jak to się stało moja nie uwaga
Ale mniejsza już o większość, udało się. To był ten nieszczęsny czujnik. Dziękuję wszystkim którzy bstarali mi się pomóc. A strona i ludzi tutaj są serii świetni, nie raz już ktoś mi tu pomógł.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Ale fakt, o tym co mi wyslales ten link, o tym nie czytałem
Odrazu zapytałem tutaj gdzie i jak to naprawić
Ale źle formułowałem pytania których szukałem. I jakimś cudem nie dowiedziałem się o tym czujniku temperatury wody/silnika. A sama nazwa jakoś zaskakująca nie jest, więc nie mam pojęcia jak to się stało moja nie uwaga
Ale mniejsza już o większość, udało się. To był ten nieszczęsny czujnik. Dziękuję wszystkim którzy bstarali mi się pomóc. A strona i ludzi tutaj są serii świetni, nie raz już ktoś mi tu pomógł.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga