[B3 1.8 PM] Nieregularna praca z przekaźnikiem 208
[B3 1.8 PM] Nieregularna praca z przekaźnikiem 208
Witam,reanimuje swoją poczciwą 80 którą kupiłem w opłakanym stanie.Odpalała tylko i wyłącznie na gazie.Po wymianie filtra paliwa,stary rozleciał się ze starości.Odpaliła na benzynie.Dzień przejeździła bez najmniejszego problemu.Chciałem ją rozruszać,bo nie widziała benzyny już dośc długo.Następnego dnia odpalając na benzynie zaczęła szarpać na wolnych obrotach,przełączyłem na gaz i to samo.Po wyjęciu przekaźnika numer 208 praca na gazie się ustabilizowała.Pytanie się rodzi dlaczego ten przekaźnik ma wpływ na pracę silnika na gazi.Pompa podaje benzynę i pracuje na dwóch paliwach ? Dlaczego po wyjęciu silnik na gazie pracuje równo,a z przekaźnikiem faluje i szarpie ? Pomocy
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dzisiaj to sprawdzę.Jeżeli będzie sikać z regulatora to kwalifikuje si do wymiany ? Są dostępne zamienniki ?
[ Dodano: 2018-10-08, 18:31 ]
Przepraszam,że post pod postem.To membrana,rozleciała się w rękach.Przedtem sikało paliwo nie do wtrysku a do ookoła.Pytabnie teraz,gdzie można dostać samą tą membranę???
[ Dodano: 2018-10-08, 18:31 ]
Przepraszam,że post pod postem.To membrana,rozleciała się w rękach.Przedtem sikało paliwo nie do wtrysku a do ookoła.Pytabnie teraz,gdzie można dostać samą tą membranę???