Samochód ma duże problemy z rozruchem, w czasie jazdy nierówno pracuje i do tego gaśnie.
Problem powtarza się drugą zimę z rzędu, w zeszłym roku wymiana kabli wysokiego napięcia i świec rozwiązała problem.
Mam takie pytanie czy konieczna według was jest kolejna wymiana kabli i świec albo jednego z tych elementów albo jeszcze czegoś więcej o czym nie wiem czy można je jakoś przeczyścić lub naprawić?
Proszę też o porade jakie kable i świece warto kupić żeby wytrzymały dłużej niż rok?
[B4 ABT 2,0 + LPG] nierówna praca, gaśnie w czasie jazdy
Witam, właśnie szukałem odpowiedniego tematu i znalazłem ten, choć jeszcze świeży. U mnie wygląda to tak że na PB rwie do przodu jak poparzony zając a na gazie robi przeboje jak lato z radiem, jak dojeżdżam do świateł to muszę podciągnąć ssanie żeby nie zgasła, podkręcałem obroty bo myślałem że ma za niskie i dlatego gaśnie ale jednak nie. W trakcie jazdy szarpie jak cholerka. Świece wymieniałem niecały miesiąc temu, przewody nie wyglądały mi na podejrzane. Problem podobny, więc przyłączam się do pytania. Pozdrawiam.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2
- Rejestracja: 13 sty 2011, 20:21
- Lokalizacja: Myślenice
Witam kolegów motoentuzjastów:) Winę za te objawy najprawdopodobniej ponosi reduktor gazu.. a szczegółowo jego membramy,jeżeli już siadają to na zimnym silniku nie będzie autko trzymać wolnych obrotów,a nawet może powodować ich falowanie.
napisz czy jest to silnik jednopunktowy czy wielopunktowy wtrysk paliwa..
Pozdrawiam...
napisz czy jest to silnik jednopunktowy czy wielopunktowy wtrysk paliwa..
Pozdrawiam...