Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] Nierówna praca na bęzynie duże spalanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Adek

[80 B4 2.0 ABK] Nierówna praca na bęzynie duże spalanie

Post autor: Adek » 15 maja 2007, 22:25

Witam wszystkich audi maniaków Zakupiłem niedawno audi B4 zadowolony byłem cholernie - przyzwoite osiągi i spalanie, po jakimś czasie założyłem gaz wyłapałem kilka wystrzałów na gazie więc wymieniłem przewody WN i wzbogacono mi dawkę gazu. Wszystko było ok do momentu gdy wymieniłem filtr powietrza i uszczelkę pod klawiaturą bo ciekła no ale nie wiem czy to ma związek z moimi problemami.na bezynie nie pracuje równo 1100 obrotów silnik szarpie jak by chodził na 2 gary z rury czarny dym a świece wszystkie 4 czarne.Po przełączeniu na gaz pracuje ok choć spalanie wzrosło z 10 do 14 litrów. Sprawdzałem przepływomierz - wypinałem na gazie wtyczkę - nierówna praca .Na benzynie po wypieciu wtyczki wskakuje na 2000 obrotów a po 15 sekundach zaczyna sie trząść i pracować jeszcze gorzej przy 1000 obrotów.Czujnik temperatury na benzynie - po wypięciu zmienia się praca , na gazie bez zmian .Opór przy 50 stopniach 400 kOhm. Czyściłem WD 40 silniczek krokowy - bez zmian.Może znacie odpowieć na tego tyu problem pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 15 maja 2007, 22:49 przez Adek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 15 maja 2007, 22:36

przy 50 stopniach opór powinien wynosić 1000 omow to moze byc czujnik

Adek

Post autor: Adek » 16 maja 2007, 21:38

Czołem .Zakupiłem dzisiaj nowy czujnik temperatury ( niebieski )Rano pomiar rezystancji na starym zimnym - brak wskazań na nowym zaraz po zakupie również brak wskazań , Montuje nowy mierze oporność na rozgrzanym płynie ok 1800 Omów na starym dopiero co wyjętym też 1800 Omów Praca na starym i nowym w ogóle się nie różni ,Zakupuje więc nowe świece NGK montuje - brak poprawy na benzynie na LPG ok. Kontroluje wszystkie połączenia elektryczne do wtrysku i krokowego ok< sprawdzam jeszcze raz dolot powietrza - brak zasysania lewego powietrza. Sprawdzam napięcie na białych przewodach od sondy napięcie na wyłączonym silniku ponad 14 V - jak sprawdzic czy ona działa prawidłowo .gdzie wogle można w B4 podpiąć się komputerem aby sprawdzić błędy , czy może coś nie tak z zasilaniem paliwa , tylko że podczas pracy na benzynie leci z rury czarny dym . a świece są czarne , czyli nie spala tyle paliwa ile dostaje . może filtr siedzi ale czy to by było przyczyną i skąd większe spalanie na LPG., Prosze o pomoc z góry dziekuje za kazdą uwagę

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 16 maja 2007, 21:48

zapraszam do działu DOWLOAD tam nasz wszystko do rozwiązania problemu

Adek

Post autor: Adek » 16 maja 2007, 21:52

jak tam wejśc bo niebardzo kumam

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 16 maja 2007, 22:02

http://centrum.audi80.pl/component/opti ... /Itemid,1/
ładnie sie zrejestruj wejdz do działu download i tam jest plik

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl