[1.8 NE] Nietypowy problem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
[1.8 NE] Nietypowy problem
Witam. Jestem tutaj nowy i nie wiem czy w dobrym miejscu założylem temat. Mianowicie mój problem polega na tym że za cholere nie wiem jaki silniczek oraz gaźnik jest w tej audice. Jest to składak podobno 1.8. Przeszukalem forum i probowałem odnaleść oznaczenie silnika oraz gaźnika ale nigdzie nie moge znaleść. Znalazłem post że trzeba szukać pod 3cią świecą ale tam tego nie ma niestety dodam fotke może ktoś bedzie w stanie mi pomóc. Tak samo szukalem pod deklem oznaczenia gaźnika i też nie moge nic znaleść probowalem przypasowac wyglad z pod dekla do któregos z tych co znalazlem i dalej nic nie wiem. Prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 10:55 przez Maverickse, łącznie zmieniany 1 raz.
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
Witam. Ale rzeźba :shock: Na pierwszy rzut oka pomyślałem sobie że to PM, bo nie ma akumulatora paliwa ( na pokrywie zaworów ), Ale zielona bańka z boku to wyklucza.
Ale to raczej gaźnik i co 2gardzielowy :shock: Bo 2 registry masz :?: i 2 przewodu doprowadzające gaz. Myślę, że oznaczenie silnika tu mało pomoże, bo każda część w tym silniku może być od silnika z innym oznaczeniem, alebo jeszcze od innego samochodu.
Ta pokrywa obudowy filtra powietrza, jest od jakieś starszej Audi, bo jakby tam widać na niej znaczek OOOO
Zamieszczam foto gdzie masz szukać tego oznaczenia bloku, poskrob te miejsce czymś, bo po latach brud się zbiera i oznaczenia nie widać.
Ale to raczej gaźnik i co 2gardzielowy :shock: Bo 2 registry masz :?: i 2 przewodu doprowadzające gaz. Myślę, że oznaczenie silnika tu mało pomoże, bo każda część w tym silniku może być od silnika z innym oznaczeniem, alebo jeszcze od innego samochodu.
Ta pokrywa obudowy filtra powietrza, jest od jakieś starszej Audi, bo jakby tam widać na niej znaczek OOOO
Zamieszczam foto gdzie masz szukać tego oznaczenia bloku, poskrob te miejsce czymś, bo po latach brud się zbiera i oznaczenia nie widać.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2011, 20:13 przez Przemo80b3, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
Tyle że gaźnik to udalo mi się wybadać. Tylko nie bardzo wiem wlaśnie jaki A co do silnika to zaglądałem w tamto miejsce i cięzko tam coś wypatrzyć, no cóż spróbuje jeszcze raz:-) Wczoraj mocno przekopałem internet i znalazlem cos podobnego do tego gaźnika tyle że tamto było 1.3 :shock: możliwe żeby 1.8 jeździlo z czymś takim?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
czesc no ale co na tym gazniku pisze ze co to za firma tego jest? a to to silnik z golfa jakiegos chyba . musisz odczytac te oznaczenia na bloku sa tam napewno.Jest jeszcze jedno miejsce w ktorym moze byc oznaczona pojemnosc silnika ale to musial bys rozrusznik odkrecic,i to chyba nie we wszystkich silnikach jest ,ja to zauwazylem jak silnik wymienialem . Po odkreceniu rozrusznika na bloku byly duze litery pp wielkosci z 5 cm, a na tym z golfa co go wsadzalem bylo napisane 1,8 tez takimi duzymi cyframi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
Zdjęcie zrobie w poniedziałek bo aktualnie mnie nie ma. Ten gaz to dopiero rzeźba:D nie widziałem jeszcze tak załozonej instalacji gazowej:) A co do silnika to pasuje z golfa silnik bez przeróbek?? Na tym gazniku jedyne co znalazłem to ciąg cyfr chyba 5. Wygladem pasuje troche do zenitha jednego:/ Tutaj na forum znalazłem ogłoszenie na giełdzie ktos ma do sprzedania wyglada na taki sam. Jest to sztuka ten silnik jakich mało. Generalnie jezdzi tylko mam problem z gaznikiem.Cięzko jest go odpalic i bez pedału gazu sie nie obejdzie. Na ciepłym pali od razu i kurde na zimnym nie trzyma obrotów a na ciepłym trzyma około 1600 - 1800 strasznie dużo.a na gazie strasznie szarpie tak jakby za mało gazu dostawał:-/ Co myślicie?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
Powiem tak. Mój wujek jest mechanikiem. Zaglądał do tego i podobno przewody od gazu jak i dysze są pozaklejane klejem do gwintów :shock: Istna masakra:-/ Chciał pod regulowac bo stwierdził ze przez to sie takie cuda dzieją ale nie da rady. Wspominał cos o jakiś węzykach ktore sa pozaslepiane a nie powinny. Najlepiej zrobie zdjecia i wrzuce. Mam pytanie do kolegi od gaźnika z webera. Były jakieś przeróbki żeby to podłaczyc? A silnik mam rozumieć 1.8? Ja to juz nawet nie jestem pewien czy mam to 1.8 chociaż wczesniej to moc jakaś była tylko że cuda sie działy :mrgreen: . Musze go troszke podrobic żeby przegląd podbic bo zawieszenie i reszta jest ok tylko z tym gazem i benzyna to tragedia. Tak samo zauwazyłem ostatnio czujnik na wężu koło silnika podobno jest to czujnik od temperatury:-/ problem polega na tym ze nie jest on podpiety. Co o tym myślicie?
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
То konkretny rzeźbiarz to robił, dysze na klej do gwintów, to zapomnij, że je teraz odkręcisz
Pewnie przewody pozaślepiane to przewody od podciśnień
A co do Webera :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522
Co prawda z forum VW ale pomoże trochę rozjaśnić temat
https://audi80.pl/80-b2-16-zmiana-ga ... t37620.htm
A tu drugi temat, z Naszego forum co prawda w Audi 80 B2 i silnik 1.6 ale przeróbki będą wyglądać podobnie
Pewnie przewody pozaślepiane to przewody od podciśnień
A co do Webera :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=61522
Co prawda z forum VW ale pomoże trochę rozjaśnić temat
https://audi80.pl/80-b2-16-zmiana-ga ... t37620.htm
A tu drugi temat, z Naszego forum co prawda w Audi 80 B2 i silnik 1.6 ale przeróbki będą wyglądać podobnie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 14
- Rejestracja: 25 sty 2011, 21:58
- Lokalizacja: Żywiec/Śląsk
No własnie chodzi o to że tej sztuki sie nie da wyregulować przez ten klej :mrgreen: wiec musze najlepiej wymienic gaźnik i podłączyć lpg do tego niż kombinować z tym dziadostwem. Tylko raz: musze dokładnie sprawdzić co to za gaźnik a dwa: czym go zastąpić bo kurde nawet podobnego nie widziałem wiec bedzie albo drogi albo nie osiagalny :shock: Jeśli ktoś podmieniał gaźniki z podłączeniem lpg to prosze o jakąs chocby mała pomoc a kolegom dziekuję za pomocne linki
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie
http://allegro.pl/gaznik-audi-keihin-02 ... 28265.html
Proszę, to jest gaźnik, który był montowany w silnikach NE
http://allegro.pl/gaznik-monowtrysk-pal ... 44614.html
Tu masz jeszcze tańszy gaźnik
A Jeszcze będzie potrzebny akumulator paliwa (przykręcany do pokrywy zaworów na 2 śruby)
Proszę, to jest gaźnik, który był montowany w silnikach NE
http://allegro.pl/gaznik-monowtrysk-pal ... 44614.html
Tu masz jeszcze tańszy gaźnik
A Jeszcze będzie potrzebny akumulator paliwa (przykręcany do pokrywy zaworów na 2 śruby)
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
No dokladnie tak wyglada wymiana tego gaznika jak na tych linkach ktore wrzucil przemo80b3.Ja terz z nich czerpalem informacje.Jest tam kilka niedomowien np ssanie i powrot nadmiaru paliwa gdyz okazuje sie, ze weberek potrafi skubaniec ciagnac sobie bezynke przez kruciec przelewowy,i konieczny jest montarz zaworku zwrotnego bo inaczej nie odetnie doplywu paliwa podczas jazdy na lpg.Dzis sprawdzalem spalanie i jestem zadowolony pali 9l lpg przy takiej normalnej jezdze .Mysle ze to dobry wynik biorac pod uwage to ze auto ma teraz buta jak diabli
- Przemo80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 1069
- Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
- Lokalizacja: Białystok/Podlaskie