Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[abk] obroty rosną po zwiekszeniu poboru prądu

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

[abk] obroty rosną po zwiekszeniu poboru prądu

Post autor: teeree » 20 lis 2012, 13:26

Witam,

mam maly problem,

mianowicie, silnik odpalony obroty około 900,
nic nie faluje,

po wlaczeniu ogrzewania, swiatel, radia, podgrzewanych foteli,
obroty same rosną na okolo 1300-1500, i tak przez 5-15 sekund, po czym spadają do 900,
a jeśli w tym czasie jak obroty rosną dodam gazu, to skracam czas spadniecia obrotów na 900,

Tak ma byc?
jesli nie to czy przyczyną moze byc słaby akumulator?
lub (wymienialem regulator napiecia), moze szczotki muszą sie dotrzec/ułożyć?

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 21 lis 2012, 20:24

Na wstępie wyczyść krokowiec bo może lekko się wieszać.

Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: teeree » 22 lis 2012, 09:59

rafalaudi1 pisze:Na wstępie wyczyść krokowiec bo może lekko się wieszać.
silniczek krokowy dla zasady czescilem jakies 2-3tyg temu, byl lekko brudny,
obecnie siniczek krokowy cyka,
wyczytalem w necie ; jedni pisza ze jest na wykonczeniu a drudzy ze tak ma byc,

rafalaudi1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
Imię: Rafał
Model: Audi 80 B1
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 6A
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: rafalaudi1 » 22 lis 2012, 11:52

Cykać cyka ale może się zawieszać szczególnie jak jest zimny.
Najlepsza była by podmianka na przymiar.
Lepiej dać komuś 10 zł za przymierzenie niż wyalić klika stówek a okaże się że problem np. regulatora ciśnienia.
Zastanawia mnie również czy to nie pojawiło się po wymianie regulatora napięcia?

Awatar użytkownika
teeree
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 231
Rejestracja: 16 cze 2007, 14:58
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: teeree » 22 lis 2012, 14:26

to czy zimny czy nie, niema chyba roznicy, poniewaz dzialo sie to jak byl cieply 90stopni,

Ciezko mi stwierdzic czy to pojawilo się po wymianie regulatora napiecia,
poniewaz jak kupilem auto jakies 3miesiace temu to wstawilem je do garazu i je poprawiam po wczesniejszym uzytkowniku, ktory dośc mocno zaniedbał auto,
a ja wczesniej nie zwrocilem na to uwagi, chociaz wydaje mi sie ze bylo ok,

na obecna chwile duzo rzeczy już wymienilem,
i niewiem co mu jeszcze moze dolegac,

i tak jak pisalem, niewiem czy moze miec to zwiazek ze slabym aku, ktory nie trzyma mocy?
lub z nowym regulatorem napiecia,

w sumie juz auto na chodzie, pozostalo mi wyregulowac dach,
, i kobieta moze jezdzic,
takze niech pojezdzi tak jak jest i zobaczymy czy cos sie zmienilo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl