[80 B4 2.0 ABK]Obroty zacinają się
[80 B4 2.0 ABK]Obroty zacinają się
Witam po wymianie uszczelki w silniku pojawił sie problem z obrotami mianowicie nie zawsze opadają tj zatrzymują sie na 1400 obr/min czasem opadają do normalnego stanu tj
900 obr/min. przy zacięciu i zatrzymaniu sie na 1400 wystarczy musnąć w pedał gazu i jest ok spadają dalej w dół na 900. Co moze się zacinać? linka raczej nie ponieważ jest dosyć luźno. podłączałem samochod pod komputer i nie było błędów wiec raczej cos mechanicznie chyba.
Proszę o pomoc i z góry dziekuję koledzy
Marcin
900 obr/min. przy zacięciu i zatrzymaniu sie na 1400 wystarczy musnąć w pedał gazu i jest ok spadają dalej w dół na 900. Co moze się zacinać? linka raczej nie ponieważ jest dosyć luźno. podłączałem samochod pod komputer i nie było błędów wiec raczej cos mechanicznie chyba.
Proszę o pomoc i z góry dziekuję koledzy
Marcin
Ostatnio zmieniony 08 maja 2007, 10:03 przez nitro20, łącznie zmieniany 1 raz.
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
silniczek krokowy może się zacinać a przy tym nie wywali błędu - także trzeba to samemu sprawdzić dobrze.
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif
Moim zdaniem, to mała przepustnica sie nie domyka, silniczek wchodzi dopiero do akcji jak przepustnica jest całkowicie zamknięta. Najprosciej - zdejmij gumę przy kolektorze dolotowym i zajrzyj do środka. Pootwieraj kilka razy obie przepustnice i bedziesz widzial czy jest ok. Przy ewentualnym czyszczeniu sprawdź też kanaliki podcisnieniowe czy nie sa pozatykane.
Pozdrawiam
Szponi
Pozdrawiam
Szponi
- Organista18
- Forum Audi 80
- Posty: 491
- Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
- Lokalizacja: Lębork
- Kontakt:
Ja czyściłem u siebie PB95 :mrgreen: Niewielką ilość paliwka mozesz wziąc w następujacy sposób, przy kolokterzo dolotowym odkrecasz przewod paliwowy w pancerzu przy czujniku zimnego wtysku (taki niebieski, klucz 10 lub 13, nie pamietam) podstawić słoiczek, poprosić drugą osobę żeby na chwilkę włączyła i wyłaczyła zapłon i masz paliwko. Jak poleci do kolektora z brudami po czyszczeniu, to nie martw sie tym zbytnio, spali je i wyrzuci ze spalinami. Jak przesadzisz z iloscią paliwa do czyszczenia to go zalejesz. Tym tez zbytnio bym sie nie martił. Przy odpalaniu nózka w podłogę, otwarte 2 przepustnice, nadmiar wyrzuci i odpali. Tylko przy zakrecaniu nie zapomnij założyć z obu stron podkładek, bo może cieknąć, a najlepiej tych samych w te same miejsca i nie ukręć śruby Powodzonka
Pozdrawiam
Szponi
Pozdrawiam
Szponi
- Doc
- Administrator
- Posty: 4624
- Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Kontakt:
Dr Klauf, kopułka, palek, przewody, świecie - czyli standard. Od tego zacznij.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga