Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK]Obroty zacinają się

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
nitro20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 254
Rejestracja: 29 sty 2007, 18:12
Lokalizacja: Wyszków

[80 B4 2.0 ABK]Obroty zacinają się

Post autor: nitro20 » 08 maja 2007, 09:54

Witam po wymianie uszczelki w silniku pojawił sie problem z obrotami mianowicie nie zawsze opadają tj zatrzymują sie na 1400 obr/min czasem opadają do normalnego stanu tj
900 obr/min. przy zacięciu i zatrzymaniu sie na 1400 wystarczy musnąć w pedał gazu i jest ok spadają dalej w dół na 900. Co moze się zacinać? linka raczej nie ponieważ jest dosyć luźno. podłączałem samochod pod komputer i nie było błędów wiec raczej cos mechanicznie chyba.
Proszę o pomoc i z góry dziekuję koledzy
Marcin
Ostatnio zmieniony 08 maja 2007, 10:03 przez nitro20, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 08 maja 2007, 10:05

Ja bym chyba jednak postawił na zacinającą się linkę... ewentualnie też silniczek krokowy, ale to wykazało by błędy na komp, także raczej odpada. Sprawdź dobrze linkę....
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 08 maja 2007, 11:33

Ja bym stawiał na silniczek krokowy lub przepustnice. U mnie też tak jest czasem. Chyba trzeba będzie to wyczyścić

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 08 maja 2007, 11:44

silniczek krokowy może się zacinać a przy tym nie wywali błędu - także trzeba to samemu sprawdzić dobrze.
Jest: Coupe Typ85. Było: Audi 80B4 2.3E NG 133KM, Audi 80B2 1.6D JK 54KMhttps://audi80.pl/images/bykom_stop.gif

szponi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sty 2007, 19:50

Post autor: szponi » 08 maja 2007, 18:16

Moim zdaniem, to mała przepustnica sie nie domyka, silniczek wchodzi dopiero do akcji jak przepustnica jest całkowicie zamknięta. Najprosciej - zdejmij gumę przy kolektorze dolotowym i zajrzyj do środka. Pootwieraj kilka razy obie przepustnice i bedziesz widzial czy jest ok. Przy ewentualnym czyszczeniu sprawdź też kanaliki podcisnieniowe czy nie sa pozatykane.

Pozdrawiam
Szponi

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 08 maja 2007, 18:33

A czym tą przepustnice wyczyścić?

Awatar użytkownika
Organista18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 491
Rejestracja: 07 gru 2006, 16:17
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

Post autor: Organista18 » 08 maja 2007, 20:51

PABLO pisze:A czym tą przepustnice wyczyścić?
Benzyną ekstrakcyjną np
Sprzedam pompy paliwa do VW golf II

szponi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 13 sty 2007, 19:50

Post autor: szponi » 09 maja 2007, 16:50

Ja czyściłem u siebie PB95 :mrgreen: Niewielką ilość paliwka mozesz wziąc w następujacy sposób, przy kolokterzo dolotowym odkrecasz przewod paliwowy w pancerzu przy czujniku zimnego wtysku (taki niebieski, klucz 10 lub 13, nie pamietam) podstawić słoiczek, poprosić drugą osobę żeby na chwilkę włączyła i wyłaczyła zapłon i masz paliwko. Jak poleci do kolektora z brudami po czyszczeniu, to nie martw sie tym zbytnio, spali je i wyrzuci ze spalinami. Jak przesadzisz z iloscią paliwa do czyszczenia to go zalejesz. Tym tez zbytnio bym sie nie martił. Przy odpalaniu nózka w podłogę, otwarte 2 przepustnice, nadmiar wyrzuci i odpali. Tylko przy zakrecaniu nie zapomnij założyć z obu stron podkładek, bo może cieknąć, a najlepiej tych samych w te same miejsca i nie ukręć śruby ;-) Powodzonka

Pozdrawiam
Szponi

Dr Klauf
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 10 maja 2007, 22:09
Lokalizacja: Toruń

Post autor: Dr Klauf » 10 maja 2007, 23:06

Witam ma podobny problem co nitro tyle ze dodatkowo dochdzi do tego troszke nie rowna praca silnika czy moze to byc wina swiec ktore nie wypalaja do konca mieszanki paliwowej lub przestawiony zaplon nie ma problemow z odpalaniem cyka od pierwszego przekrecenia kluczyka

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 11 maja 2007, 00:10

Dr Klauf, kopułka, palek, przewody, świecie - czyli standard. Od tego zacznij.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga