Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK]OBROTY ZAWIESZAJĄ SIE

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
cyrkiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2007, 12:23
Lokalizacja: OKOLICE CIESZYNA

[80 B4 2.0 ABK]OBROTY ZAWIESZAJĄ SIE

Post autor: cyrkiel » 18 mar 2007, 13:13

Dzień dory mam problem z moją 80-teczką,a mianowicie-kiedy silnik sie zagrzeje obroty silnika opadają mi na ok 1000-1100 i tak sobie wisza przez pewien okres po czym spadają.Kiedy silnik jest zimny jest ok.Co może być przyczyną????
Ostatnio zmieniony 18 mar 2007, 16:35 przez cyrkiel, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 18 mar 2007, 15:40

Masz LPG??? Silniczek krokowy może być brudny i się zawiesza, przeczyść bo i zobacz czy pomoże.

Linka gazu się nie zacina??
KorNoLio

cyrkiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2007, 12:23
Lokalizacja: OKOLICE CIESZYNA

Post autor: cyrkiel » 18 mar 2007, 19:49

silniczek jest po wymianie ok.pół roku bo podobno był uszkodzony i stąd te problemy a problemy są dalej,linka ok --autko nie jeździ na gazie i nie jeździło nigdy

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 18 mar 2007, 19:57

No to poszukaj jakiejś nieszczelności w dolocie. A jak nie to sprawdź jeszcze czujnik temperatury silnika ten dwu pinowy w krućcu, wiesz jak?
KorNoLio

cyrkiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2007, 12:23
Lokalizacja: OKOLICE CIESZYNA

Post autor: cyrkiel » 18 mar 2007, 21:37

niestety nie---ja poprostu jeżdze :oops:

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 19 mar 2007, 23:04

Wyjmujesz czujnik. Wkładasz go do garnka z wodą a razem z nim termometr. I mierzysz rezystancję, (podgrzewając wodę na gazie), pomiędzy każdym z pinów a masą (obudową czujnika) i porównujesz z wykresem czy się zgadza i zmienia się płynnie.

Tutaj masz wykres:
Obrazek
KorNoLio

cyrkiel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 18 mar 2007, 12:23
Lokalizacja: OKOLICE CIESZYNA

Post autor: cyrkiel » 21 mar 2007, 16:07

KorNoLio pisze:Wyjmujesz czujnik. Wkładasz go do garnka z wodą a razem z nim termometr. I mierzysz rezystancję, (podgrzewając wodę na gazie), pomiędzy każdym z pinów a masą (obudową czujnika) i porównujesz z wykresem czy się zgadza i zmienia się płynnie.

Tutaj masz wykres:
Obrazek
wielkie dzięki,zaraz biore sie za demontaż

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 21 mar 2007, 16:12

Najszybciej sprawdzisz w aucie. Nagrzej silnik do temperatury włączenia się pierwszego stopnia wentylatora i na wyłączonym silniku i wyłączonym zapłonie zmierz rezystancję. Ma być 200 omów.
Gdyby było inaczej sprawdź tak jak Ci koledzy piszą metoda podgrzewania w garnku. Jednak nie sądzę aby to było przyczyną Twojej usterki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga