Wybaczcie takie trywialne pytanie, ale od czego jest przewód z obrazka i gdzie można taki kupić? Próbowałem szukać po tym kodzie na nim, ale bezskutecznie. Nawet nie wiem, jak go nazwać.
A to zalezy o który pyta czy o ten mały co jest urwany czy o ten większy.
Bo mniejszy jest do termostatu podciśnieniowego w obudowie filtra a on otwiera/zamyka klapkę obiegu gorącego.
Ten większy to opary paliwa.
I zaślep ten mały zrób szybko bo przez to silnik źle pracuje
Tym cienkim to powietrze tylko idzie. I wchodzi on do zaworu termo-pneumatycznego w obudowie filtra a dalej do siłownika przełączającego powietrze między ciepłym a zimnym do dolotu.
To pytanie jakim cudem to jest wyrwane w cholerę, a silnik działa. I co to w ogóle ma być za przewód i jak go podłączyć, żeby wszystko było jak należy?
Wyżej pisałem gdzie się to podłącza. A działa bo to jest praktycznie niepotrzebne latem. Może jakiejś srogiej zimy by przymarzała przepustnica bez tego ogrzewania.
Jak się przyjrzałem, to to jest zaślepione jakimś czymś. A co do pytania o podłączenie, to chodziło mi raczej o to, którędy to ma tam trafić. W sensie gdzie jest jakiś "slot" na toto.