[B3 1.8S JN B+G] Odgłos tarcia w silniku
[B3 1.8S JN B+G] Odgłos tarcia w silniku
Od pewnego czasu słyszę odgłos tarcia w silniku. Jest to odgłos przypominający zacierające się łożysko. Po zdjęciu pasków klinowych z alternatora, pompy wodnej i pompy wspomagania odgłos nie ustąpił. Przy wciskaniu pedału sprzęgła odgłos również nie ustępuje. Odgłos nie jest bardzo uciążliwy ale powoli zastanawiam się jak temu zaradzić. Może ktoś miał podobny problem i wie gdzie i jak szukać problemu.
- pawelbicz
- Forum Audi 80
- Posty: 377
- Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
- Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice
Ja właśnie o tym mówię :!: Na 100% ten kto wymieniał pasek za mocno go napiął!!dsv pisze:Rolka wraz z paskiem była wymieniona jakiś miesiąc temu i to nie ona.
Uwierz mi na słowo i jedź do gościa niech troszkę poluzuje rolkę.. i gwarantuję, że odgłos zniknie <ok> Prawidłowo napięty pasek ma się dać swobodnie skręcić w palcach o 90 stopni
w połowie długości pomiędzy kołem wałka rozrządu a kołem wałka pośredniego..
ja miałem podobny problem i mozesz to łatwo sprawdzic poprzykladaj jakąs rurke do poszczegulnych elementów które podejzewasz u mnie chodziło o łózysko na alternatorze ale co mnie zdziwiło problem ustał i juz przejechałem jakies 15tys i nic sie nie dzieje sprawdz tak jak mówiłem pozdro niech moc bedzie z tobą :mrgreen:
[ Dodano: 2007-12-21, 20:06 ]
ahas i przyłuz ucho do drugiego konca hehe
[ Dodano: 2007-12-21, 20:06 ]
ahas i przyłuz ucho do drugiego konca hehe
Ten odglos to taki metaliczny rzgocik ? Jak dodasz delikatnie gazu przestaje byc go slychac? Jesli tak to pasek rozrzadu sciagnij dekiel i chlusnij woda przestanie. Najprawdopodobniej wina lezy w kolach zebatych mianowicie dolnym walu sa stare pyrobione pasek jezdzi nie pracuje w jednym punkcie i zaczyna halasowac ja dzisiaj wymieniam to kolo i zobaczymy czy halas ustapi.
Halas nie ustapil ale pasek przestal kursowac po kole. Pozostala pompa wody i alternator.
Halas nie ustapil ale pasek przestal kursowac po kole. Pozostala pompa wody i alternator.