Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 PM] osprzęt silnika - zawór magnetyczny?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Tomcio90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 wrz 2009, 17:38
Lokalizacja: Sejny

[b3 1.8 PM] osprzęt silnika - zawór magnetyczny?

Post autor: Tomcio90 » 24 mar 2012, 12:02

Cześć wszystkim. Od niedawna mam ETKĘ i według jej schematów mój silnik powinien posiadać aparat zapłonowy z podciśnieniową regulacją wyprzedzenia kąta zapłonu. I tym podciśnieniem steruje nijaki zawór magnetyczny. U mnie tego wszystkiego w momencie kupna nie było a zaczynam prace nad autem i w pierwszej kolejności chcę doprowadzić silnik i jego osprzęt do ładu. I teraz pytanie - jak to jest u Was w Waszych silnikach? Ten cały zawór magnetyczny występuje? Jeśli tak, to jak jest podłączony? W ETCE są 2 rubryki: pierwsza ma numer F 8A-L-500 000 i zawiera wyżej wspomniany zawór magnetyczny a w drugiej F 8A-M-000 001 tego zaworku już nie ma. Jak mam rozumieć te symbole?

[ Dodano: 2012-03-24, 12:15 ]
Nie wiem czy dobrze myślę ale te numery to numery nadwozia?

Awatar użytkownika
jaco80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 709
Rejestracja: 01 kwie 2010, 22:11
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: jaco80 » 24 mar 2012, 13:00

U mnie w Jetronicu zawór ten jest zintegrowany w korpusie wtrysku. Jest sterowany wyłącznikiem biegu jałowego. Od niego idzie wężyk do gruszki na aparacie zapłonowym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl