Witam.
Szybko opiszę problemy.
1# Wracając zakupionym autkiem na trasie 250km około 5x obroty "blokowały mi się" na 3tyś musiałem przegazować lub wrzucić bieg i kawałek przejechać żeby puściło.
https://audi80.pl/b4-20-abt-problem- ... +samoczynn* Również miałem tak samo jak w tym temacie - wrażenie, że auto nie hamuje a pedał momentalnie sam się wciska.
Czy rozwiązaniem będzie wymiana czujnika płynu chłodzącego?
#2 mokra skrzynia - pytałem znajomego mówi, że to norma.. Inny zaś powiedział, że to maglownica cieknie (???)
#3 Ruszam kierownicą słychać dziwne buczenie myślałem, że to wspomaganie dolałem płynu do max - nadal to samo
#4 przy skręconej maksymalnie kierownicy słychać stukanie w prawym kole (?)
Oraz co polecacie jeszcze sprawdzić / wymienić dla spokoju?
Pozdrawiam!TEMAT
[B4 2.0 ABT] Pare problemów 2.0 ABT + LPG / OBROTY / STUKI
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
1- sprawdź gumę pod mono-wtryskiem (walnięty czujnik nie będzie falował ta mocno obrotami) bardziej tps uszkodzony albo nastawnik.
2- to się zdecyduj bo to i to morze cieknąć (zdjatko)
3- Pompa wspomagania dokończyła swój żywioł
4 - co kolega wyżej zalezy czy na postoju czy podczas toczenia się.
Jeżeli 2 i 3 są powiązane bo cieknie z maglownicy i buczy pompka to masz do wymiany opiłki już zrobiły swoje.
2- to się zdecyduj bo to i to morze cieknąć (zdjatko)
3- Pompa wspomagania dokończyła swój żywioł
4 - co kolega wyżej zalezy czy na postoju czy podczas toczenia się.
Jeżeli 2 i 3 są powiązane bo cieknie z maglownicy i buczy pompka to masz do wymiany opiłki już zrobiły swoje.