Napisałeś wielorowkowy to dałem Ci odpowiedz do wielorowkowego... (to ten co napędza np. alternator) Pasek rozrządu jak się zsuwa to zapewne rolki mogą być już kiepskie tak jak było pisane wyżej. Poza tym zdejmij na próbę obudowy i pokręć kierownicą chociaż ja tam nie widzę związku paska rozrządu z piszczeniem przy kręceniu kierownicą bo rozrząd i tak się non-stop kręci i obciera o obudowę, a klinowy ewentualnie wielorowkowy może piszczeć przy zwiększonym obciążeniu (czyt. kręcenie kierownicą).
Tak na marginesie jeśli kupiłeś dopiero samochód to choćby sprzedający przysięgał na nie wiadomo co że był wymieniany to powinieneś wymienić kompletny rozrząd bo naprawdę szkoda później robić silnik, lepiej mieć spokój ducha.
[B4 2.0 E] Piszczenie przy skręconej kierownicy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 22
- Rejestracja: 11 wrz 2014, 20:25
- Lokalizacja: jestem?
Witam forumowiczów.
Nazywam się Karol i mam Audi ABK od września 2014. Narazie tylko czytam Wasze posty, ale postanowiłem się wypowiedzieć.
Pasek wielorowkowy - napędza elementy wzdłużne, np: alternator.
Pasek ZĘBATY - napędza rozrząd.
Co w takim razie kolega przesuwa, bo ja już nie rozumiem?
Jeśli zębaty to moim zdaniem należy wymienić cały rozrząd (pasek i rolkę napinającą). Koła główne raczej się nie wyrabiają (chyba że łożyska padły, wtedy będą ukośnie ułożone i pasek będzie się zsuwał).
Pozdrawiam
Nazywam się Karol i mam Audi ABK od września 2014. Narazie tylko czytam Wasze posty, ale postanowiłem się wypowiedzieć.
Pasek wielorowkowy - napędza elementy wzdłużne, np: alternator.
Pasek ZĘBATY - napędza rozrząd.
Co w takim razie kolega przesuwa, bo ja już nie rozumiem?
Jeśli zębaty to moim zdaniem należy wymienić cały rozrząd (pasek i rolkę napinającą). Koła główne raczej się nie wyrabiają (chyba że łożyska padły, wtedy będą ukośnie ułożone i pasek będzie się zsuwał).
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 lut 2015, 12:45 przez Renegat_pol, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 38
- Rejestracja: 13 sty 2015, 17:52
- Lokalizacja: augustów