Witam,
szukałem na forum, trochę info znalazłem coś do mojego problemu ale nie wszystko. Dlatego też opiszę problem.
Audi 2.0 90 km ABT benzyna + gaz, lecz problem dotyczy benzyny który pojawił się po instalacji lpg.
Odpala 70/100 prób dobrze, te 30 razy to przyduszenia które najczęściej kończą się zgaszeniem.
z tych 70 które są dobre czyli nie przydusza na początku, to ze 40-50 odpaleń gdy wcisne pedał gazu obroty idą ładnie do góry i czuć że samochód ma moc, pozostałe to ciężko idące obroty i czuć zamułe
P.S PO PRZEŁĄCZENIU NA LPG WSZYSTKO JEST GIT
Idąc dalej za problemem, już po odpaleniu obroty na jałowym biegu troszkę mi latają tak gdzieś 925-975 ciągle tak jest i było przed instalacją.
Ale jedziemy dalej, jadąc na benzynie wszystko jest git, lecz po jakiś kilku ruszeniach lub mniej więcej 10-15 km, zwłaszcza przy ruszaniu obroty mi strzasznie spadają i czuje że muszę dodać więcej gazu bo zaraz zgaśnie, po czym jak już "odbije się od dna" to jest takie dziwne wejście na wyższe obroty, chwile na nich jest i odpuszcza po czym można już normalnie jechać ( jak go zgasze i odpale to znów trochę pojeżdźę i znów to samo) nie bardzxo potrafię to opisać ale mam nadzieję że zostanę zrozumiany.
Później jest jeszcze jeden problem, jak dam mu w rurę na benzynie to pomiędzy 2000-3500 obr strasznie mi przeskakuje np 2200 przeskakuje na 2400, takie chwilowe zacięcia a jak mam już np 100 km/h i odpuszczę gaz to tak sam dodaje i odpuszcza pedał gazu, czasem nawet jak wcisne hamulec to ciężko odpuszcza z tym pedałem gazu, zazwyczaj tak szarpnie jak odpuści.
Mam kilka przypuszczeń ale no ciężko mi powiedzieć.
- złe ustawienie zapłonu
- walnięty monowtrysk ( przed instalacją dużo mi chlał i to chyba nie była wina sądy lambda)
- pompa paliwa
- gdzieś wyczytałem że z tym dodawaniem sobie gazu to może być wąż od powietrza który blokuje gruszkę od gazu
- mam nieszczelny układ wydechowy bo mi strasznie "pierdzi"
- coś z instalacją gazową, jeśłio tak to co, fakt wcześniej tego nie było ale na gazie wszystko jest git i nie ma żadnego objawu próćz falującyh obrotów na jałowym 925-975
- paliwa zawsze jest około pół baku
Jeśłi ktoś miał podobnie lub wie co gra na rzeczy to proszę o pomoć/podpowiedź.
Pozdrawiam
[B4 2.0 ABT] Po jakimś czasie dusi i przerywa przy ruszaniu
Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 25 lis 2013, 13:34
- Lokalizacja: Warszawa
[B4 2.0 ABT] Po jakimś czasie dusi i przerywa przy ruszaniu
Post autor: dominator1992 » 20 cze 2014, 16:23
Wróć do „Silniki czterocylindrowe”
Przejdź do
- Audi 80/90 - Forum podstawowe
- ↳ Przedstaw się nam
- ↳ Regulamin Forum Audi 80 Klub Polska
- ↳ Dział Forum Audi 80
- ↳ Poszukiwany/Poszukiwana
- ↳ Polecam/Odradzam
- ↳ Polecam lub nie Klubowicza
- ↳ Polecam lub nie spoza forum
- ↳ Na każdy temat
- ↳ Spoty, zloty i grupy lokalne
- ↳ Klub Audi 80
- ↳ dolnośląskie
- ↳ Kujawsko-Pomorskie
- ↳ Lubuskie
- ↳ Małopolskie
- ↳ Lubelskie
- ↳ Mazowieckie
- ↳ Łódzkie
- ↳ Opolskie
- ↳ Podlaskie
- ↳ Śląskie
- ↳ Podkarpackie
- ↳ Pomorskie
- ↳ Świętokrzyskie
- ↳ Warmińsko-Mazurskie
- ↳ Wielkopolskie
- ↳ Zachodniopomorskie
- ↳ Spot'kania na wysokim szczeblu
- ↳ Gadżety
- Audi 80/90 - Forum Techniczne
- ↳ Silniki benzynowe i LPG.
- ↳ Silniki czterocylindrowe
- ↳ Silniki pięciocylindrowe.
- ↳ Silniki V6
- ↳ Zasilanie LPG
- ↳ Inne.
- ↳ Silniki wysokoprężne
- ↳ Silniki TD
- ↳ Silniki TDi
- ↳ Pompy wtryskowe i wtryskiwacze
- ↳ Turbiny i układ dolotowy
- ↳ Inne.
- ↳ Układ napędowy i skrzynie biegów.
- ↳ Przekładnie i skrzynie biegów
- ↳ Półosie i przeguby
- ↳ Inne.
- ↳ Zawieszenie
- ↳ Amortyzatory i sprężyny
- ↳ Koła i felgi
- ↳ Hamulce tarczowe, bębnowe.
- ↳ Zawieszenie tylne
- ↳ Maglownice, końcówki drążków, geometria.
- ↳ Wahacze, zwrotnice
- ↳ Inne.
- ↳ Elektryka i elektromechanika
- ↳ Lusterka, szyby, szyberdach.
- ↳ Centralny zamek, alarm, immobilajzer.
- ↳ Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.
- ↳ Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.
- ↳ Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne
- ↳ Komora silnika
- ↳ Systemy bezpieczeństwa Air bag i ABS
- ↳ Inne.
- ↳ Nadwozie i wnętrze
- ↳ Elementy karoserii
- ↳ Wnętrze i tapicerka
- ↳ Inne.
- ↳ Inne
- ↳ Kupujemy Audi 80/90, Coupe, Cabrio
- Firm / usług / reklamy
- ↳ Promocje, reklamy firm.
- Audi 80/90 Tuning, rezanie i stylizacja
- ↳ Warsztat czyli zrób to sam
- ↳ Rezanie
- ↳ Naprawy
- ↳ Inne.
- ↳ Tuning mechaniczny
- ↳ Tuning wizualny
- ↳ Car Audio, GPS, CB.
- ↳ Pielęgnacja i kosmetyka
- Audi 80/90 - Galerie własnych zdjęć, tematów, postów
- ↳ Audi 80/90 - B1 / B2.
- ↳ Audi 80/90 - B3.
- ↳ Audi 80/90 - B4.
- ↳ Audi Coupe / Cabrio.
- ↳ Inne Audi np: A3, A4, A6, TT itd.
- ↳ Inna marka np: Vw, Opel, Toyota, Skoda itd.
- ↳ Motocykle, skutery i quady.
- ↳ Archiwum starych zdjęć.
- Audi 80/90 - Centrum
- ↳ Aktualności
- ↳ Ciekawostki i galerie
- ↳ Historia modeli
- ↳ Wyposażenie
- Audi 80/90 - Ogłoszenia
- ↳ Kupię
- ↳ Zamienię
- ↳ Usługi
- ↳ Sprzedam pojazd
- ↳ Sprzedam części
- ↳ Rzeczy różne
- Usunięte, zbędne tematy