[B4]Po wymianie usczelki pojawilo sie spalanie stukowe...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 19
- Rejestracja: 24 cze 2012, 15:45
- Lokalizacja: Olsztyn
[B4]Po wymianie usczelki pojawilo sie spalanie stukowe...
Witam. Mam problem z moim audi B3 2.0 AAD 113KM KE-MOTRONIC jak wyżej w temacie czyli jest moc "w miarę pracuje na wolnych" ale przy wyższych obrotach słychać stuk. Nowy rozrząd w punkcie, nowe świece bosh (takie jak w książce), auto ma założony gaz i i mimo wcześniejszych kombinacji poprzedniego właściciela z podciśnieniami i reszta wężyków to jakoś to chodziło ale i tak podłączyłem wszystko jak w książce z braku pomysłów. Przyznam ze jestem mechanikiem i nie daje sobie rady z tym samochodem. Mam nadzieję że wspólnymi siłami coś wskóramy...
Ostatnio zmieniony 14 paź 2012, 15:53 przez pawlikowski90, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Sprawdzałeś ustawienie zapłonu? Może ktoś wcześniej źle ustawił kółko pośrednie i do tego ustawił zapłon. Jeśli ty złożyłeś dobrze to już zapłon będzie źle ustawiony.
I popraw temat zgodnie z zasadami: https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm
I popraw temat zgodnie z zasadami: https://audi80.pl/-zanim-cos-tu-napi ... vt9608.htm
Ja bym stawial na zle ustawiony zaplon(cos pewnie namieszane jest)u mnie jest podobny problem na gazie cisza a na benzie pod wiekszym obciazeniem gdzies jak pod gorke sie wtaczam i dodam wiecej gazu to tez slychac takie jakby stukanie,granie zawrow.Ale jak narazie niechce pchac tam lap chyba ze ktos to fajnie wytlumaczy jak powinno byc prawidlowo ustawione.Z paleniem nie mam problemow i nawet sie zbiera na drodze.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
piekarelk, masz silnik NE a do niego producent zaleca benzynę 98 oktanową, bo ten silnik ma wyższy stopień sprężania i żadnej kontroli spalania stukowego. NE na paliwie zza wschodniej granicy stuka niemal przy każdym lekkim dodaniu gazu.
Ja widziałem sytuacje że w golfie 1.6 ktoś wsadził taką uszczelkę że tłoki uderzyły w głowicę i tak utknęły.Jarewa pisze:I zła uszczelka bo w sklepie sprzedają na "pałe" a niestety uszczelkę grubość się dobiera.Leo pisze:za dużo splanowana głowica?