[B4 2.0 ABT] podstawa wtrysku audi 80 b4
[B4 2.0 ABT] podstawa wtrysku audi 80 b4
Witam , mam takie krótkie pytanko , czy dam rade samemu wymienić podstawę wtrysku w audi 80 b4 ? Nie stanie się nic jak powypinam te wszystkie wtyczki i odkręcę wtrysk ? Ta podstawa jest gumowa prawdopodobnie z metalem , ale ostatnio patrze i jest pęknięta i nie da się jeździć bo go zamula strasznie , z góry Dziękuje
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Możesz zmienić nawet nie odpinając praktycznie nic od wtrysku, bo można go całego po odkręcaniu 4 śrub wewnątrz obudowy filtra powietrza odchylić na bok bez odłączania czegokolwiek.
Tylko jak będziesz zdejmować obudowę filtra powietrza (luzuje się po okręceniu 4 ww. śrub) to najpierw odłącz rurkę odmy idącej do pokrywy głowicy oraz uważaj na cienką rurkę od klapki powietrza.
[ Dodano: 2017-04-14, 19:23 ]
Jak odchylisz wtrysk to będziesz miał podstęp po podstawy wtrysku.
Tylko jak będziesz zdejmować obudowę filtra powietrza (luzuje się po okręceniu 4 ww. śrub) to najpierw odłącz rurkę odmy idącej do pokrywy głowicy oraz uważaj na cienką rurkę od klapki powietrza.
[ Dodano: 2017-04-14, 19:23 ]
Jak odchylisz wtrysk to będziesz miał podstęp po podstawy wtrysku.
A powiedz mi jeszcze jedno lepiej kupić używany czy zamiennik ?
Oryginalny - http://allegro.pl/podstawa-wtrysku-audi ... 59390.html#
zamienniki - http://www.iparts.pl/auto-czesci/jednos ... 02798.html
Oryginalny - http://allegro.pl/podstawa-wtrysku-audi ... 59390.html#
zamienniki - http://www.iparts.pl/auto-czesci/jednos ... 02798.html
Oryginał jest lepszy o ile nie jest wypieczony i zesztywniały na kamień. Czyli w większości odpadają. Na All nie masz jak tego obejrzeć, pomacać. A często bez dokręcenia nie ma jak tego nawet nieco nagiąć, żeby zobaczyć, czy guma nie pęka "pod pachą" gdzieś.
Zamienniki nie są złych firm jak widzę, więc zabytki odpuść.
Zamiennik będzie oki Meyle, Swag, Febi(ogólnie kupa ale gumiaki wciąż robią/pakują niezłe), Sasic nie będzie zły. Pierburg droższy ale wiadomo -części tej firmy często pierwszy montaż.
Maxgear i Kraft są... no są i tyle. Olać.
Zamienniki nie są złych firm jak widzę, więc zabytki odpuść.
Zamiennik będzie oki Meyle, Swag, Febi(ogólnie kupa ale gumiaki wciąż robią/pakują niezłe), Sasic nie będzie zły. Pierburg droższy ale wiadomo -części tej firmy często pierwszy montaż.
Maxgear i Kraft są... no są i tyle. Olać.
Nie powinno być problemów. Używam bardzo dużo Meyle w zawieszeniach i bardzo jestem zadowolony. Cena do przełknięcia, a jeszcze się nie zawiodłem.
Możesz dla lepszego samopoczucia posikać gumę środkiem "Opona"(chociaż po zmianie koloru zmienili skład i już jest kupowaty), albo Plakiem(zawiera silikony, które zabezpieczają gumę nieco).
Możesz dla lepszego samopoczucia posikać gumę środkiem "Opona"(chociaż po zmianie koloru zmienili skład i już jest kupowaty), albo Plakiem(zawiera silikony, które zabezpieczają gumę nieco).