[B4 ABK] - Pomiar rezystancji TPS
[B3 1.8 PM] Luz między TPS, a przepustnicą
Siema , Czy powinien byc luz mieżdzy tsp a a przepustnicą?? Bo według mnie nie. zalewa go. tsp idzie z 5mm dopiero przepustnica
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7af0f5cb4e9cbf1d
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7af0f5cb4e9cbf1d
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4668
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Chodzi o TPS? Jeśli tak to to co pokazałeś na zdjęciu to nie jest TPS tylko dźwigienki przepustnicy.gracz98 pisze:tsp
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Przeciez tu jest jedna przepustnica a nie dwie.gracz98 pisze:znaczy ze taki luz między przepustnicami musi być? Bo jak otwiera sie to pierwsza,a druga jeszcze nie to go zalewa.
Miałem podobnie w PM, wstawiłem mała tulejkę między końcówkę linki a mechanizm przeustnicy, nie było tego opóźnienia w otwarciu i otwierała się do końca, dodam ze miałem linkę nie orginalną tylko zamiennikpatrykzs pisze:Ja u siebie też tak mam, że naciągając linkę pierw jest luz a dopiero w pewnym momencie zaczyna otwierać się przepustnica
To do czego jest zaczepiona linka? I z tego czegoś jest połączone do przepustnicy.GerB3 pisze:Przeciez tu jest jedna przepustnica a nie dwie.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7af0f5cb4e9cbf1d
To nie wiesz czy masz jedną przepsutnice ?
2 minuty szukania w google i masz opis
http://warsztaty.samochodowka.internetd ... nast_p.htm
2 minuty szukania w google i masz opis
http://warsztaty.samochodowka.internetd ... nast_p.htm
Ale ku..a chodzi mi o to, że przepustnica jest jedna w gardzieli a linka jest zaczepiona go jakiegoś ku...twa i dopiero z tego gówna wychodzi połączenie do przepustnicy.
Popatrzcie na zdj i odpiście z sensem, a nie ku..a, że ...
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-02-05, 17:23 ]
za używanie wulgaryzmów ostrzeżenie nr 1
Popatrzcie na zdj i odpiście z sensem, a nie ku..a, że ...
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-02-05, 17:23 ]
za używanie wulgaryzmów ostrzeżenie nr 1
Ostatnio zmieniony 05 lut 2016, 17:21 przez gracz98, łącznie zmieniany 1 raz.
[b4 ABK 2.0] TPS - Prośba o interpretacje wykresów z VAG
Problem polega na tym, że czasami po mocnych przegazówkach na chwilę go przymula, następnie po zciągnięciu nogi z gazu nie trzyma stablinych orbotów(spada poniżej 800, nastepnie faluje do 1,5k i się uspokaja) Z vaga wyczytałem, że gdy jest ok to przepustnica ma 0%, po przegazówkach gdy się zaczyna źle, bez naciskania pedału jest 1% i faluje.
Wystarczy wyłączyć zapłon na 10 sek i włączyć, aby wszystko wróciło do normy. Przy delikatnej jeździe(pedał gazu maks do 30%) problemu nie ma. Na poniższych wykresach białymi prostokątami zaznaczyłem miejsca gdzie zaczyna się problem, widać, że przepustnica(kolor żółty) pokazuje spadek wartości mimo, iż pedał gazu stał w miejscu. Co pokazuję niebieskim kolorem obciążenie silnika. Następnie po tym pedał gazu spada do 1% zamiast do 0%(białe strzałki)
w drugiej części wykresu falujące obroty:
na początku falujące obroty:
prawidłowy przebieg:
prawidłowy przebieg:
Pytanie czy rozkręcająć TPS jest szansa, żeby przeczyścić i będzie ok, czy od razu kupować i czy przy wymianie trzeba robić adaptacje.
z góry dzięki za rady.
Wystarczy wyłączyć zapłon na 10 sek i włączyć, aby wszystko wróciło do normy. Przy delikatnej jeździe(pedał gazu maks do 30%) problemu nie ma. Na poniższych wykresach białymi prostokątami zaznaczyłem miejsca gdzie zaczyna się problem, widać, że przepustnica(kolor żółty) pokazuje spadek wartości mimo, iż pedał gazu stał w miejscu. Co pokazuję niebieskim kolorem obciążenie silnika. Następnie po tym pedał gazu spada do 1% zamiast do 0%(białe strzałki)
w drugiej części wykresu falujące obroty:
na początku falujące obroty:
prawidłowy przebieg:
prawidłowy przebieg:
Pytanie czy rozkręcająć TPS jest szansa, żeby przeczyścić i będzie ok, czy od razu kupować i czy przy wymianie trzeba robić adaptacje.
z góry dzięki za rady.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga