[B4 ABK] - Pomiar rezystancji TPS
[B3 1.8 PM] Luz między TPS, a przepustnicą
Siema , Czy powinien byc luz mieżdzy tsp a a przepustnicą?? Bo według mnie nie. zalewa go.  tsp idzie z 5mm dopiero przepustnica 
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7af0f5cb4e9cbf1d
			
			
									
									
						http://www.fotosik.pl/zdjecie/7af0f5cb4e9cbf1d
Przeciez tu jest jedna przepustnica a nie dwie.gracz98 pisze:znaczy ze taki luz między przepustnicami musi być? Bo jak otwiera sie to pierwsza,a druga jeszcze nie to go zalewa.
Miałem podobnie w PM, wstawiłem mała tulejkę między końcówkę linki a mechanizm przeustnicy, nie było tego opóźnienia w otwarciu i otwierała się do końca, dodam ze miałem linkę nie orginalną tylko zamiennikpatrykzs pisze:Ja u siebie też tak mam, że naciągając linkę pierw jest luz a dopiero w pewnym momencie zaczyna otwierać się przepustnica
To do czego jest zaczepiona linka? I z tego czegoś jest połączone do przepustnicy.GerB3 pisze:Przeciez tu jest jedna przepustnica a nie dwie.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7af0f5cb4e9cbf1d
To nie wiesz czy masz jedną przepsutnice ?
2 minuty szukania w google i masz opis
http://warsztaty.samochodowka.internetd ... nast_p.htm
			
			
									
									
						2 minuty szukania w google i masz opis
http://warsztaty.samochodowka.internetd ... nast_p.htm
Ale ku..a chodzi  mi o to,  że przepustnica jest jedna w gardzieli a linka jest zaczepiona go jakiegoś ku...twa i dopiero z tego gówna wychodzi połączenie do przepustnicy.
Popatrzcie na zdj i odpiście z sensem, a nie ku..a, że ...
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-02-05, 17:23 ]
za używanie wulgaryzmów ostrzeżenie nr 1
			
			
													Popatrzcie na zdj i odpiście z sensem, a nie ku..a, że ...
[ Komentarz dodany przez: PieterB: 2016-02-05, 17:23 ]
za używanie wulgaryzmów ostrzeżenie nr 1
					Ostatnio zmieniony 05 lut 2016, 17:21 przez gracz98, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						[b4 ABK 2.0] TPS - Prośba o interpretacje wykresów z VAG
Problem polega na tym, że czasami po mocnych przegazówkach na chwilę go przymula, następnie po zciągnięciu nogi z gazu nie trzyma stablinych orbotów(spada poniżej 800, nastepnie faluje do 1,5k i się uspokaja) Z vaga wyczytałem, że gdy jest ok to przepustnica ma 0%, po przegazówkach gdy się zaczyna źle, bez naciskania pedału jest 1% i faluje. 
Wystarczy wyłączyć zapłon na 10 sek i włączyć, aby wszystko wróciło do normy. Przy delikatnej jeździe(pedał gazu maks do 30%) problemu nie ma. Na poniższych wykresach białymi prostokątami zaznaczyłem miejsca gdzie zaczyna się problem, widać, że przepustnica(kolor żółty) pokazuje spadek wartości mimo, iż pedał gazu stał w miejscu. Co pokazuję niebieskim kolorem obciążenie silnika. Następnie po tym pedał gazu spada do 1% zamiast do 0%(białe strzałki)
![Obrazek]() 
 
![Obrazek]() 
 
w drugiej części wykresu falujące obroty:
![Obrazek]() 
 
na początku falujące obroty:
![Obrazek]() 
 
prawidłowy przebieg:
![Obrazek]() 
 
prawidłowy przebieg:
![Obrazek]() 
 
Pytanie czy rozkręcająć TPS jest szansa, żeby przeczyścić i będzie ok, czy od razu kupować i czy przy wymianie trzeba robić adaptacje.
z góry dzięki za rady.
			
			
									
									
						Wystarczy wyłączyć zapłon na 10 sek i włączyć, aby wszystko wróciło do normy. Przy delikatnej jeździe(pedał gazu maks do 30%) problemu nie ma. Na poniższych wykresach białymi prostokątami zaznaczyłem miejsca gdzie zaczyna się problem, widać, że przepustnica(kolor żółty) pokazuje spadek wartości mimo, iż pedał gazu stał w miejscu. Co pokazuję niebieskim kolorem obciążenie silnika. Następnie po tym pedał gazu spada do 1% zamiast do 0%(białe strzałki)
 
  
 w drugiej części wykresu falujące obroty:
 
 na początku falujące obroty:
 
 prawidłowy przebieg:
 
 prawidłowy przebieg:
 
 Pytanie czy rozkręcająć TPS jest szansa, żeby przeczyścić i będzie ok, czy od razu kupować i czy przy wymianie trzeba robić adaptacje.
z góry dzięki za rady.
 
							











 
 




 
