Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[S3 APY] Pomocy Audi s3 uszkodzone turbo?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
piotr23audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 12 mar 2012, 16:35

[S3 APY] Pomocy Audi s3 uszkodzone turbo?

Post autor: piotr23audi » 28 paź 2014, 14:44

Witam wszystkich, szukałem pomocy na innych forach ale nie ma zbyt dużego odzewu więc zwracam sie z prośbą do Was licząc na waszą wiedze i doświadczenie. Nadszedł czas aby zasmakować tego co Audi ma najlepsze Czyli wersji S, w moim przypadku S3. Więc do rzeczy. Jestem teraz w Anglii i jest do kupienia za bardzo rozsądne pieniądze S3 czarne niepoobijane, wnętrze z czarnym błyszczącym wykończeniem czyli dla mnie najlepsze jakie może być. Jest jednak problem z silnikiem, a dokładnie turbiną. Oznaczenie silnika to APY. Dziś byłem ją obejrzeć. Odpalona całkowcie zimna, zaczyna chodzić na ssaniu obroty 1200 czy 1500 nie pamiętam dokładnie zero dymu z tłumika, zagrzała się obroty spadły tak jak powinno być, po przygazowaniu świst (może jednak nie świst) dzwięk zacieranego się łożyska kiedy wchodzi na obroty. Zaczyna również kopcić na biało z delikatną niebieską poświatą na wolnych obrotach. Turbo całe w oleju. Zdjąłem wąż z kolektora dolotowego jest suchy, może delikatnie na sciankach wilgotny. Silnik na wolnych obrotach pracuje cicho normalnie. Wiem że własciciel zjeżdżał z autostrady i auto odrazu gasił. Jeśli to tylko turbo to od jakiego modelu silnika bedzię pasować? Da rade tym przejechać 100KM jak bym np zaślepił smarowanie turbiny żeby nie wypluwała oleju w tłumik jesli to jest przyczyną? Pomożecie? Bawić się w to czy może sobie odpuścić?
Ostatnio zmieniony 28 paź 2014, 15:38 przez piotr23audi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 28 paź 2014, 15:59

facet, co z ciebie za rzeźnik? zaślepiać smarowanie turbiny chcesz?
Kup turbinę K04 z innego S3/TT 215/225 KM i przełóż, a nie kombinujesz jak dojechać.
Wszelki zaślepianie turbiny nie ma sensu, wyjąć jej też nie wyjmiesz, bo musiałbyś wydech pospawać, żeby z kolektorem złączyć, no i dolot posztukować. Ale nie kombinuj tak bo będziesz remontował cały silnik, a nie tylko wymieniał turbo!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl