Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Pompa oleju

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

[B4 2.0 ABK] Pompa oleju

Post autor: xRead » 24 gru 2016, 13:22

Siema :D Chciałbym się dowiedzieć na temat jakości pomp oleju firmy Febi, stosował ktoś ?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 gru 2016, 16:18

Mogę się wypowiedzieć co do pomp febi ale do TDi. Znajomy kupił samochód właśnie z taką pompą. Poprzedni właściciel wymieniał ją dwa lata wcześniej a znajomy jeździł na niej rok. Po tym okresie stracił ciśnienie na autostradzie i wrócił na lawecie. nagrzewnica febu tez wytrzymała 2-3 lata. Także ja osobiście od pewnego czasu unikam wszystkiego z napisem Febi.

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 24 gru 2016, 22:09

Czyli najrozsądniej chyba kupić org za ASO za 1000zł bo nic innego nie ma dostepnego

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 gru 2016, 23:11

Bez przesady. Kupować część za tys zł do samochodu wartego 4tys to delikatnie mówiąc nierozsądne. Kup używkę jeśli nie chcesz zamiennika lub zaryzykuj i kup zamiennik. Nikt nie mówi że się odrazu posypie.

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 24 gru 2016, 23:46

Już kupiłem używkę panie stan bardzo dobry a luzy miała jak 60letnia ....... , więc odesłałem. Jest możliwość wyczyszczenia jakoś tego zaworu przelewowego aby się nie zacinał ?
Ostatnio zmieniony 25 gru 2016, 10:40 przez xRead, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 25 gru 2016, 10:40

xRead, paluszkiem_nono paluszkiem_nono paluszkiem_nono

Awatar użytkownika
xRead
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 375
Rejestracja: 22 cze 2016, 11:32
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Legnica

Post autor: xRead » 25 gru 2016, 14:05

Hahah sorki

vapaus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 05 mar 2017, 22:41

Post autor: vapaus » 18 lis 2018, 08:25

Orientujecie się może, czy są jakieś różnice wykluczające możliwość zamiany pomiędzy pompą olejową 026 115 105 A, a taką samą z oznaczeniem B? Te pierwsze według etki są dla ABK i ABT, a drugie ABM,ABB.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl