Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8] Pompa paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
siera26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:07
Lokalizacja: Mława

[B3 1.8] Pompa paliwa

Post autor: siera26 » 21 kwie 2010, 15:04

Witam! Mam taki problem, moje Audi nie chce palić na benzynie, doszedłem ze nie dostaje paliwa :) Po zdjęciu wężyka miedzy pompą a filtrem i po kręceniu nie szło paliwo, najpierw pomyślałem że padła pompka :( Posiadam miernik więc zmierzyłem napięcie jakie dochodzi do kostki i pokazuje że 0 czy na zapłonie czy podczas kręcenia. Tak ma być czy można to zmierzyć i powinna być jakaś wartość np. 12V ?? Jeśli to przewody to gdzie prowadzą od tej kostki przy pompie?? Pomóżcie

delik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 23 sie 2009, 21:09
Imię: Mateusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ACE
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: delik » 21 kwie 2010, 15:09

sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki?

siera26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:07
Lokalizacja: Mława

Post autor: siera26 » 21 kwie 2010, 15:30

Tak te pod maska chyba ze gdzieś są jeszcze jakieś ?? Ale z tego co się orientuje to bezpiecznik nr 13 odpowiada za pompę ale on jest ok :) Co to może być ?? I pytanko czy pompkę można sprawdzić na krotko tzn podpiąć 12v i jak tak to czy jest różnica +/- ??

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Post autor: leopard » 21 kwie 2010, 18:55

siera26 pisze:Tak te pod maska chyba ze gdzieś są jeszcze jakieś ?? Ale z tego co się orientuje to bezpiecznik nr 13 odpowiada za pompę ale on jest ok :) Co to może być ?? I pytanko czy pompkę można sprawdzić na krotko tzn podpiąć 12v i jak tak to czy jest różnica +/- ??
Możesz ja podpiąć na krótko na pompie są oznaczenia gdzie plus a gdzie minus przyjrzyj się ale jest możliwość że jest uszkodzony przekażnik pompy paliwa pod maską w skrzynce z bezpiecznikami ten najeyższy z wtykiem na bezpiecznik do kasowania błędów pamięci djagnostycznej

suchyps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:54
Lokalizacja: okolice Opoczno

Post autor: suchyps » 21 kwie 2010, 19:07

Nie koniecznie musi mieć wtyk do kasowania błędów nr to bodajże 208 lub 229

siera26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:07
Lokalizacja: Mława

Post autor: siera26 » 21 kwie 2010, 19:19

Dzwoniłem do mechanika i powiedział ze to właśnie może być przekaźnik :) W jak sposób mogę sprawdzić czy właśnie przekaźnik jest walnięty ??

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 21 kwie 2010, 19:37

siera26 pisze:W jak sposób mogę sprawdzić czy właśnie przekaźnik jest walnięty ??
Podmienić? Zgaduje :-P

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Post autor: leopard » 21 kwie 2010, 19:55

suchyps pisze:Nie koniecznie musi mieć wtyk do kasowania błędów nr to bodajże 208 lub 229
Kolego znam Audi a tak na marginesie jestem mechanikiem samochodowym i nie pisze głupot

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 21 kwie 2010, 20:15

siera26 pisze:W jak sposób mogę sprawdzić czy właśnie przekaźnik jest walnięty ??

Można go wyjąc, zdjąć jego osłonę, przyjrzeć się stykom i ewentualnie wyczyść. Można podać w miejsce styku 87 przekaźnika plus i sprawdzić czy pracuje pompka paliwa.

suchyps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:54
Lokalizacja: okolice Opoczno

Post autor: suchyps » 21 kwie 2010, 22:02

leopard pisze:Kolego znam Audi a tak na marginesie jestem mechanikiem samochodowym i nie pisze głupot
Kolego to że jesteś mechanikiem nie oznacza że wiesz wszystko jak byś chciał wiedzieć to od 8/88r zrezygnowano z montowania przekażnika ze stykiem do wywoływania błędów a nie kolego jak napisałeś
leopard pisze:wtykiem na bezpiecznik do kasowania błędów
I pasowało by mieć troszkę kultury bo nie każdy wszystko wie tak? I proszę mi następnym razem nie pisać głupot jeśli nie wiemy czegoś na pewno. Pozdrawiam pana Leoparda
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2010, 12:58 przez suchyps, łącznie zmieniany 2 razy.

marek1989
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 09 sty 2010, 09:40

hej

Post autor: marek1989 » 22 kwie 2010, 08:56

pewnie to zadziwi wielu ale jak mi do pompy nie dochodził prąd do okazało się że po wymianie bezpiecznika nr 8(spalony był) zaczęła pracować..........

8 jest od drogowych........

suchyps
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 10 mar 2009, 13:54
Lokalizacja: okolice Opoczno

Post autor: suchyps » 22 kwie 2010, 10:36

Dokładnie tak troszkę to dziwne a może poruszałeś przekaźnikiem bezpiecznikami a w między czasie wymieniłeś bezpiecznik nr8 i wydawało sic się zę to właśnie ten.
Bo 8 to dokładnie prawe światło drogowe , lampka kontrolna światła drogowego -10A

siera26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 35
Rejestracja: 03 wrz 2009, 18:07
Lokalizacja: Mława

Post autor: siera26 » 22 kwie 2010, 15:59

Tez mysle ze to ten przekaznik ale dopiero dzis bede sprawdzał :) Zapomniałem dodać ze mam zamontowany alarm z funkcja odcinania zaplonu moze to cos z tym zwiazane ?? Na gazie w tyrbie awaryjnym normalnie odpala wszystko ok :)

[ Dodano: 2010-04-22, 20:58 ]
Panowie rozwiązałem problem :) Na przewodzie prowadzącym od pompki paliwa do skrzynki bezpieczników ( słynnego przekaźnika nr. 10) w mojej Audi został zamontowany manualny przełącznik wł/wył pompki paliwa, nie mam pojęcia w jakim celu ;/ Znajduje się pod tylną kanapą (to dla tych którzy mogą mieć podobny problem) Dzięki wszystkim za pomoc :P Pozdro

LukeX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 19 paź 2007, 13:19

Post autor: LukeX » 11 sie 2010, 08:29

Nie będę zakładał nowego tematu, bo ten brzmi odpowiednio do mojego problemu.

W moim B3 siadła pompa paliwa... Nie ma na niej żadnych oznaczeń - wszystko zatarte. Teraz mam problem z wytypowaniem odpowiedniej, bo na allegro trochę tego jest... Może mi ktoś pomóc z ogarnięciem tematu? Po VINie się da w taki starym autku coś sprawdzić?

Proszę kolegów o pomoc...

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 11 sie 2010, 11:16

Kolego LukeX, napisz jakie masz oznaczenie silnika bo 1,8 w B3 występowały z gaźnikami i dwoma rodzajami wtrysku więc nie wiadomo czy chodzi o pompę mechaniczną czy elektryczną.
Poszukaj np. tutaj: http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 0/1111800/ akurat masz stronę z numerem pompki na silnika PM pod numerem 10.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl