Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT 90KM] Potrzebuje 2-3 km zanim przeskoczy na gaz

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
slusar_audi_80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 07 lis 2013, 13:05

[B4 2.0 ABT 90KM] Potrzebuje 2-3 km zanim przeskoczy na gaz

Post autor: slusar_audi_80 » 29 lis 2013, 11:19

Witam klubowiczów powiedzcie mi czy jest to normalne zeby musiec przejechac 2,3,4 km zeby przełaczyc silnik na gaz kiedys wystarczało kilka set metrów w czym problem?? wie ktos?? a druga sprawa przestała dmuchac dmuchawka wczesniej przerywala teraz calkiem umarła bezpiecznik jest ok...

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 lis 2013, 11:32

jest zimniej to i później przełącza. Czy to aż tak bardzo przeszkadza ? Możesz jedynie sprawdzić czy wody w układzie chłodzenia jest wystarczająco i czy termostat nie jest walnięty, że dłużej grzeje wodę.
Co do dmuchawy - pewnie silnik padł.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 29 lis 2013, 13:28

Jednoz drugim może być powiązane. Możesz mieć zapowietrzony układ chłodzenia - nagrzewnica może przeciekać co spowodowało spalenie się wentylatora a z drugiej strony poduszka powietrzna tworząca się w układzie powoduje, iż instalacja później się przełącza.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 29 lis 2013, 14:16

bloku, bardzo dobre wnioski, tak mogło być.

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 29 lis 2013, 19:18

Możesz podać jaką generację gazu posiadasz w swoim samochodzie? Jeśli chodzi o silnik dmuchawy to mógł się on spalić, wątpię, że od przeciekającej nagrzewnicy(jest bardzo oddalona od silnika). Czynnikiem bezpośrednim mogło być niewytrzymanie próby czasu.

Wyjmij silnik sprawdź czy pracuje po podłączeniu do stałego źródła zasilania o napięciu 12 volt.

Po jakim czasie od uruchomienia silnika samochód uzyskuje temperaturę roboczą?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 29 lis 2013, 20:29

Żaden z biegów dmuchawy nie działa?
W ABT pewnie ma I albo II generacje. Trzeba by zobaczyć czy czujnik się nie urwał i nie dynda się obok parownika.

rewers
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 45
Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:29

Post autor: rewers » 29 lis 2013, 22:28

Leo pisze:jest zimniej to i później przełącza.
<pomysl>
Tak test u ojca i jest OK odkąd temperatura spadła, dzieje sią tak co roku.

slusar_audi_80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 07 lis 2013, 13:05

Post autor: slusar_audi_80 » 30 lis 2013, 12:13

Instalacja Gazowa firmy AG i nie jest to sekwencja co do silniczka dmuchawy jest narazie podpiety bezposrednio do akumulatora i dziala. Nie dzialaja biegi 1,2,3,4, dmuchawy.

[ Dodano: 2013-11-30, 12:15 ]
Aha przeglad instalacji byl kolo czerwca z wymiana filtra i ustawieniem obrotów a ogolnie jest w tym autku od 2,5 roku:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl