Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Prawidłowe ciśnienie w cylindrach

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Bibol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 404
Rejestracja: 23 lip 2007, 18:02
Lokalizacja: Dormagen

[B4 ABK] Prawidłowe ciśnienie w cylindrach

Post autor: Bibol » 29 paź 2007, 10:12

Witam, jak w temacie, jakie powinny być prawidłowe wartości świadczące że silnik jeszcze nie " kończy się ", temat już być może był wałkowany na forum proszę jednak o pomoc, mam u siebie jednego mechaniora który może dokonać u mnie pomiaru, jednak za pierwszym razem powiedział że dokonał a po bliższych oględzinach okazało się że nic nie robił, ja nie posiadam odpowiedniego urządzenia bo sam bym dokonał pomiarów. Pozdrawiam <rotfl>

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 29 paź 2007, 12:05

Stan normalny - 11-16 bar
Minimum - 9 bar

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 12 lut 2008, 18:58

Danek, czy te wartości są właściwe również dla silnika ABT?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 lut 2008, 19:08

ABT stan normalny 9-12 min.7

Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 12 lut 2008, 19:10

a mam pytanie czym mozna sprawdzic cisnienie ?

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 lut 2008, 19:15


Awatar użytkownika
Canibal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 745
Rejestracja: 19 sty 2008, 11:46
Lokalizacja: Reda-Gdynia-Gdańsk

Post autor: Canibal » 12 lut 2008, 19:19

nie na moja kieszen :D póki co

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 12 lut 2008, 19:24

popatrz bo są tańsze ja mam coś takiego

msanchez
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 131
Rejestracja: 10 lut 2007, 07:04
Lokalizacja: warszawa

Post autor: msanchez » 04 mar 2008, 17:05

ok a jakie są wartosci dla silnika 1,8 S B3 z roku 1991 90 km ??? u mnie jak sprawdzałem było 8 7,5 8,5 9 wiec to chyba nie jest za dobrze. dodam ze silnik ma juz przelatane 355 tys bez remontu

Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 04 mar 2008, 17:11

msanchez pisze:ok a jakie są wartosci dla silnika 1,8 S B3 z roku 1991 90 km ??? u mnie jak sprawdzałem było 8 7,5 8,5 9 wiec to chyba nie jest za dobrze. dodam ze silnik ma juz przelatane 355 tys bez remontu
No to masz troche malo

mazi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 16 gru 2007, 01:32
Lokalizacja: Kazimierza W.

Post autor: mazi » 06 mar 2008, 21:51

msanchez pisze:ok a jakie są wartosci dla silnika 1,8 S B3 z roku 1991 90 km ??? u mnie jak sprawdzałem było 8 7,5 8,5 9 wiec to chyba nie jest za dobrze. dodam ze silnik ma juz przelatane 355 tys bez remontu
minimum 7 max roznica miedzy cylindrami 3 bary

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 06 mar 2008, 22:26

msanchez pisze:dodam ze silnik ma juz przelatane 355 tys bez remontu
Obawiam się , że masz dużo więcej nakręcone . U mnie na liczniku jest 287tys a ciśnienia mam w granicy 13,2 do 14,2 .

vwcorjacek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 94
Rejestracja: 15 gru 2007, 22:54
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: vwcorjacek » 07 mar 2008, 08:08

Obawiam się , że masz dużo więcej nakręcone . U mnie na liczniku jest 287tys a ciśnienia mam w granicy 13,2 do 14,2 .
Akurat ciśnienie sprężania nie jest adekwatne do przebiegów,zależy od stanu technicznego gładzi cylindrów,pierścieni tłokowych,samych tłokow oraz głowicy.Na stan powyższych elementów większy wply ma sposób eksploatacji silnika niz jego przebieg. Mozesz mieć nalatane 500 tys.km i silnik bedzie trzymał ciśnienie w normie, a możesz go zadeptać po 100 tys.km i mniej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl