Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 3A] Problem audi 80 b3 2.0e lpg (mechaniczny wtrysk)

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Gibus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 paź 2011, 10:58

[2.0 3A] Problem audi 80 b3 2.0e lpg (mechaniczny wtrysk)

Post autor: Gibus » 18 paź 2011, 11:36

Witam. Dzisiaj zaczęły się pierwsze problemy w mojej audi, otóż na lpg (który był nie dawno założony) podczas jazdy nie chce wyjść na wyższe obroty niż 3000 jak dodaję więcej gazu to obroty nieznacznie spadają. (tak jak by się dławiła czy coś...) Natomiast na biegu jałowym na lpg kręci się do odcinki. Nie wiem co może być tego przyczyną. Proszę o pomoc.

Ps. Odkąd założyłem lpg nie chce odpalić na benzynie na zimnym silniku chyba, ze prze gazuje i zgaszę go na benzynie to nie mam problemów.
Aha i gazownik który mi zakładał instalację mówił ze mogą być takie problemy ze może się jak będzie za duża dawka gazu w silniku i nastąpi wybuch przygiąć jakaś membrana (ale żadnego wybuchu nie słyszałem) i wtedy nie będzie chodził ani na gazie ani na benzynie ale chodzi a na benzynie wszystko jest ok.

Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 23:36 przez Gibus, łącznie zmieniany 1 raz.

in4nity
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 20
Rejestracja: 24 maja 2011, 16:51
Lokalizacja: Kędzierzyn-koźle

problem

Post autor: in4nity » 18 paź 2011, 12:47

Witam
W mojej b3 takie objawy pokazują się kiedy brakuje mi gazu w zbiorniku , jesteś pewny że masz gaz ? :)

Pozdrawiam Aleksander

Gibus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 paź 2011, 10:58

Post autor: Gibus » 18 paź 2011, 13:07

Kurcze chyba mnie pocieszyłeś ;-) właśnie mało już mam gazu a od założenia instalacji jeszcze nie tankowałem świeci się czerwona kontrolka na wskaźniku lpg. No ale myślałem, ze objawy braku gazu są takie jak na benzynie gaśnie i koniec... Jadę zatankować zaraz :-D

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 18 paź 2011, 16:22

Gibus pisze:Aha i gazownik który mi zakładał instalację mówił ze mogą być takie problemy ze może się jak będzie za duża dawka gazu w silniku i nastąpi wybuch przygiąć jakaś membrana (ale żadnego wybuchu nie słyszałem)
Ta membrana to się nazywa przepływomierz (talerz przepływomierza). I jak ci się pognie to używana przepływka w komplecie z rozdzielaczem wtrysku (o ile taką znajdziesz w dobrym stanie z auta które nie nie jeździło na gazie) to koszt około 200-500zł (zależy jak się uda trafić).
http://allegro.pl/przeplywomierz-rozdzi ... 76433.html
http://allegro.pl/audi-b4-2-3-przeplywo ... 00252.html

Niech ci tak wyreguluje aby nie było takiej sytuacji.
U mnie tak kichnął po cichu (przydławił się) że nie było wybuchu ale aż mi wtryski wyskoczyły.
Oczywiście przepływka do wymiany.
Gibus pisze:Natomiast na biegu jałowym na lpg kręci się do odcinki.
Dziwny objaw jeżeli by brakowało gazu. :-/ :-/ :-/
To na czym od się kręci do odcięcia jak brak jest gazu? Na powietrzu?

Poza tym nie ten dział na takie wątki!
https://audi80.pl/silniki-pieciocylindrowe-vf78.htm

Gibus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 paź 2011, 10:58

Post autor: Gibus » 18 paź 2011, 23:10

Kurcze nie wiem... Jutro do tankuje gazu bo (narazie auto u mechanika wymienia amortyzatory i tuleje wahaczy i inne części eksploatacyjne ^^) To tu napisze czy ok jest po do tankowaniu. A jak by się okazało, ze do wymiany przepływomierz i kosztuje on min. 200zł to raczej bym przerobił na gaźnik i spokój święty. Z tego co gazownik mówił rozwiąże to wszystkie problemy związane z wybuchami itp. Tylko nie wiem czy to opłacalne.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 18 paź 2011, 23:30

Gibus, coś lipnego masz tego gazownika wg mnie. Po najmniejszej linii oporu chce iść ale po najdrożej po twoim portfelu.

Albo zmień gazownika albo tego co ci zakładał ciśnij że jak podjął się montażu LPG na mechanicznym wtrysku niech tak ci zrobi aby było ok.

Każdy głupi wsadzi LPG do obojętnie jakiego silnika i martw się bo sam chciałeś LPG. Albo mówi się że nie umiem założyć LPG i wyregulować na mechanicznym wtrysku albo się tego podejmuję i kończę robotę aby klient był zadowolony.

Przede wszystkim najpierw auto trzeba doprowadzić do stanu aby na benzynie chodził tip top. Dopiero później należy zabrać się za regulacje i ustawianie LPG.

Bo jak kuleje mechanika i inne elementy niezbędne do pracy poprawnej na PB to i gazu nie ustawi.

Gibus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 18 paź 2011, 10:58

Post autor: Gibus » 28 paź 2011, 23:22

Okazało się, że to faktycznie przez brak gazu dzisiaj zatankowałem i jest ok <ok> Tylko jeszcze z tym paleniem rano są problemy... Ciekawe co będzie jak będzie po -15 mrozu :/

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 28 paź 2011, 23:24

Gibus _uwaga

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl