Witam. Dzisiaj zaczęły się pierwsze problemy w mojej audi, otóż na lpg (który był nie dawno założony) podczas jazdy nie chce wyjść na wyższe obroty niż 3000 jak dodaję więcej gazu to obroty nieznacznie spadają. (tak jak by się dławiła czy coś...) Natomiast na biegu jałowym na lpg kręci się do odcinki. Nie wiem co może być tego przyczyną. Proszę o pomoc.
Ps. Odkąd założyłem lpg nie chce odpalić na benzynie na zimnym silniku chyba, ze prze gazuje i zgaszę go na benzynie to nie mam problemów.
Aha i gazownik który mi zakładał instalację mówił ze mogą być takie problemy ze może się jak będzie za duża dawka gazu w silniku i nastąpi wybuch przygiąć jakaś membrana (ale żadnego wybuchu nie słyszałem) i wtedy nie będzie chodził ani na gazie ani na benzynie ale chodzi a na benzynie wszystko jest ok.
Proszę o pomoc.
[2.0 3A] Problem audi 80 b3 2.0e lpg (mechaniczny wtrysk)
[2.0 3A] Problem audi 80 b3 2.0e lpg (mechaniczny wtrysk)
Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 23:36 przez Gibus, łącznie zmieniany 1 raz.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ta membrana to się nazywa przepływomierz (talerz przepływomierza). I jak ci się pognie to używana przepływka w komplecie z rozdzielaczem wtrysku (o ile taką znajdziesz w dobrym stanie z auta które nie nie jeździło na gazie) to koszt około 200-500zł (zależy jak się uda trafić).Gibus pisze:Aha i gazownik który mi zakładał instalację mówił ze mogą być takie problemy ze może się jak będzie za duża dawka gazu w silniku i nastąpi wybuch przygiąć jakaś membrana (ale żadnego wybuchu nie słyszałem)
http://allegro.pl/przeplywomierz-rozdzi ... 76433.html
http://allegro.pl/audi-b4-2-3-przeplywo ... 00252.html
Niech ci tak wyreguluje aby nie było takiej sytuacji.
U mnie tak kichnął po cichu (przydławił się) że nie było wybuchu ale aż mi wtryski wyskoczyły.
Oczywiście przepływka do wymiany.
Dziwny objaw jeżeli by brakowało gazu.Gibus pisze:Natomiast na biegu jałowym na lpg kręci się do odcinki.
To na czym od się kręci do odcięcia jak brak jest gazu? Na powietrzu?
Poza tym nie ten dział na takie wątki!
https://audi80.pl/silniki-pieciocylindrowe-vf78.htm
Kurcze nie wiem... Jutro do tankuje gazu bo (narazie auto u mechanika wymienia amortyzatory i tuleje wahaczy i inne części eksploatacyjne ^^) To tu napisze czy ok jest po do tankowaniu. A jak by się okazało, ze do wymiany przepływomierz i kosztuje on min. 200zł to raczej bym przerobił na gaźnik i spokój święty. Z tego co gazownik mówił rozwiąże to wszystkie problemy związane z wybuchami itp. Tylko nie wiem czy to opłacalne.
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Gibus, coś lipnego masz tego gazownika wg mnie. Po najmniejszej linii oporu chce iść ale po najdrożej po twoim portfelu.
Albo zmień gazownika albo tego co ci zakładał ciśnij że jak podjął się montażu LPG na mechanicznym wtrysku niech tak ci zrobi aby było ok.
Każdy głupi wsadzi LPG do obojętnie jakiego silnika i martw się bo sam chciałeś LPG. Albo mówi się że nie umiem założyć LPG i wyregulować na mechanicznym wtrysku albo się tego podejmuję i kończę robotę aby klient był zadowolony.
Przede wszystkim najpierw auto trzeba doprowadzić do stanu aby na benzynie chodził tip top. Dopiero później należy zabrać się za regulacje i ustawianie LPG.
Bo jak kuleje mechanika i inne elementy niezbędne do pracy poprawnej na PB to i gazu nie ustawi.
Albo zmień gazownika albo tego co ci zakładał ciśnij że jak podjął się montażu LPG na mechanicznym wtrysku niech tak ci zrobi aby było ok.
Każdy głupi wsadzi LPG do obojętnie jakiego silnika i martw się bo sam chciałeś LPG. Albo mówi się że nie umiem założyć LPG i wyregulować na mechanicznym wtrysku albo się tego podejmuję i kończę robotę aby klient był zadowolony.
Przede wszystkim najpierw auto trzeba doprowadzić do stanu aby na benzynie chodził tip top. Dopiero później należy zabrać się za regulacje i ustawianie LPG.
Bo jak kuleje mechanika i inne elementy niezbędne do pracy poprawnej na PB to i gazu nie ustawi.