Panowie taki problemik: auto miało wymianione tak jak w temacie wszystkie filtry, olej z syntetyka na półsyntetyk i uszczelke pod deklem zaworów a teraz objawy co się dzieje: przerywa na niższych obrotach np na 2 biegu, wogóle nie chodzi jak przed wymianą wręcz jest tragedia.
Druga sprawa świeciła kontrolka od klocków hamulcowych - klocki zostały wymienione a kontrolka dalej się pali co z tym zrobić? Podpiąć pod VAGA i skasowac błedy?
[A6/c4]Problem po wymianie filtrów,oleju i uszczelki zaworów
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam co do pierwszego to sprawdź czy przez przypadek coś się nie odłączyło przewód pękł itp. Możesz sprawdzić sonde lubi robić jaja. Poza tym można sprawdzić błędy.
Co do drugiego to bym sprawdził przewody czy się gdzieś nie przetarły i nie dotykają do masy i wtedy kontrolka świeci. (zakładam że klocki są z prawidłowym czujnikiem)
Co do drugiego to bym sprawdził przewody czy się gdzieś nie przetarły i nie dotykają do masy i wtedy kontrolka świeci. (zakładam że klocki są z prawidłowym czujnikiem)
Tzn jak z prawidłowym? moze być nieprawidłowy?kokolino1 pisze:Witam co do pierwszego to sprawdź czy przez przypadek coś się nie odłączyło przewód pękł itp. Możesz sprawdzić sonde lubi robić jaja. Poza tym można sprawdzić błędy.
Co do drugiego to bym sprawdził przewody czy się gdzieś nie przetarły i nie dotykają do masy i wtedy kontrolka świeci. (zakładam że klocki są z prawidłowym czujnikiem)
Co do sprawy z silnikiem juz wiemy co sie porobiło na pierwszej swiecy nie było iskry ponieważ kabel wysokiego napięcia był pozbawiony izolacji tzn gumka przerwana a po drugie ktos kiedys tam juz majstrował bo gniazdo nie przy świecy tylko z drugiej strony kabla było połamane i to posklejał, zrobilismy prowizorke ale to trzeba naprawic do porzadku póki co działa