Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6/c4]Problem po wymianie filtrów,oleju i uszczelki zaworów

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

[A6/c4]Problem po wymianie filtrów,oleju i uszczelki zaworów

Post autor: OREŁ » 21 kwie 2007, 13:21

Panowie taki problemik: auto miało wymianione tak jak w temacie wszystkie filtry, olej z syntetyka na półsyntetyk i uszczelke pod deklem zaworów a teraz objawy co się dzieje: przerywa na niższych obrotach np na 2 biegu, wogóle nie chodzi jak przed wymianą wręcz jest tragedia.
Druga sprawa świeciła kontrolka od klocków hamulcowych - klocki zostały wymienione a kontrolka dalej się pali co z tym zrobić? Podpiąć pod VAGA i skasowac błedy?

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 21 kwie 2007, 18:32

Witam co do pierwszego to sprawdź czy przez przypadek coś się nie odłączyło przewód pękł itp. Możesz sprawdzić sonde lubi robić jaja. Poza tym można sprawdzić błędy.
Co do drugiego to bym sprawdził przewody czy się gdzieś nie przetarły i nie dotykają do masy i wtedy kontrolka świeci. (zakładam że klocki są z prawidłowym czujnikiem)

OREŁ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 09 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: SCI/KR

Post autor: OREŁ » 21 kwie 2007, 23:41

kokolino1 pisze:Witam co do pierwszego to sprawdź czy przez przypadek coś się nie odłączyło przewód pękł itp. Możesz sprawdzić sonde lubi robić jaja. Poza tym można sprawdzić błędy.
Co do drugiego to bym sprawdził przewody czy się gdzieś nie przetarły i nie dotykają do masy i wtedy kontrolka świeci. (zakładam że klocki są z prawidłowym czujnikiem)
Tzn jak z prawidłowym? moze być nieprawidłowy?
Co do sprawy z silnikiem juz wiemy co sie porobiło na pierwszej swiecy nie było iskry ponieważ kabel wysokiego napięcia był pozbawiony izolacji tzn gumka przerwana a po drugie ktos kiedys tam juz majstrował bo gniazdo nie przy świecy tylko z drugiej strony kabla było połamane i to posklejał, zrobilismy prowizorke ale to trzeba naprawic do porzadku póki co działa :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl