Witam Panowie,
W Niedziele wymieniłem przewód paliwa który znajduje się w baku,powodem wymiany było za małe ćiśnienie które szło na rozdzielacz paliwa(Załamany miedziany przewód) Audi nie odpalała itd nawet nie łapałą.Po wymianie miedzianego przewodu na faro 8mm odpaliła za 3 razem.Jazda próbna na odcinku 20km zakończyła się celująco.Dziś jednak po depnięciu pedału gazu do maxa zaczyna się dławić w okolicach 2tyś obrotów i wyżej podczas jazdy,Na postoju tego objawu nie ma:(Odpala i wkręca się normalnie bez zadnych problemów. Co może być tego przyczyną?Gdybym załamał przewód faro to by nawet nie odpaliła więc jestem pewien że wszystko do kupy złożyłęm.Wygląda to tak jakby zapłon się przestawiał, może komputer szwankuje? Aaa zapomniałem dodać że tak jej odwala jak nabierze temperatury około 40 stopni...Zgasze ,zapale i jedzie normalnie do drugiego przyspieszenia...
[B4 2.0 16V ACE] problem podczas przyspieszania
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów
[B4 2.0 16V ACE] problem podczas przyspieszania
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2020, 19:10 przez nerwus1988, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 948
- Rejestracja: 29 sie 2007, 19:41
- Imię: Rafał
- Model: Audi 80 B1
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 6A
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi 80
- Posty: 78
- Rejestracja: 19 cze 2011, 19:05
- Lokalizacja: Głogów