Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Problem z chłodzeniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
mihau9999
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2014, 18:14

[B4 2.0 ABT] Problem z chłodzeniem

Post autor: mihau9999 » 15 lut 2015, 16:29

Witam serdecznie.

Moja audi 2 dni temu przeszła swap silnika (ABT>ABT), wcześniej nie miałem żadnych problemów z chłodzeniem, po wymianie silnika nie ma ogrzewania, temperatura dochodzi do 100*, oraz strasznie twardy robi się górny wąż (ten co idzie od głowicy do chłodnicy), aż ten wąż spuchł, górny wąż jest strasznie gorący, dolny jest lekko ciepły. Gdy odkręce korek to ten górny wąż robi się miękki. Co może być przyczyną?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 lut 2015, 17:00

mihau9999, dobrze by było jakbyś napisał co dokładnie swapowałeś sam słupek czy z jakimś osprzętem, termostat twój :?:
Pomijając wszystko wygląda to mi na nieodpowietrzony dobrze układ chłodzenia.

mihau9999
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 07 gru 2014, 18:14

Post autor: mihau9999 » 15 lut 2015, 17:07

Wymieniony był słupek wraz w głowicą. Pompa wody (I termostat pewnie też) nie była przekładana z mojego starego silnika do "nowego". W komorze silnika w okolicach węży idących do nagrzewnicy widać ślady płynu, czyli ktoś go odpowietrzał. Dodam że z początku było wszystko ok, dopiero po jakichś 150km zauważyłem taki objaw. Co mam zrobić w pierwszej kolejności?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 15 lut 2015, 17:12

mihau9999 pisze:Co mam zrobić w pierwszej kolejności?
na początek spróbować odpowietrzyć lekko zsuwając a nie zdejmując całkiem przewód powrotny z nagrzewnicy tylko uwaga bo gorące i można się nieźle poparzyć. Trzeba to robić umiejętnie i z uwagą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl