Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6 PP] problem z elektronika gaźnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
comd89
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 02 wrz 2010, 08:30
Lokalizacja: TOS

Post autor: comd89 » 05 maja 2011, 20:06

juz mam 23 % tam jest też książka do b2 bardzo dobrze opisana a te silniki sie za bardzo nie roznia pozatym jest tez masa rzeczy które się pokrywają to też dodaje

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 05 maja 2011, 20:40

koledzy znalazlem na przyjaznym nam forum temat podobny moze cos pomoze:) http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic531186.html

adamo9011

Post autor: adamo9011 » 05 maja 2011, 20:54

no wlasnie a u mnie ten dzwiek zginol po wylaczeniu zaplonu ale niewiem juz teraz co go wydaje wkoncu

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 05 maja 2011, 21:01

tez nie wszystko jest stracone nad polka nad nogami kierowcy jak ja odkrecisz masz jeszcze przekaniki nie pamietam juz niestety ktory byl od czego posprawdzaj je moze akurat sie uda wiem ze to takie szukanie ale lepsze to niz marnowanie pieniedzy na czesci ktore moga byc sprawne

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 05 maja 2011, 21:04

Kod: Zaznacz cały

ale jak mi chcesz uzyczyc tej ksiazki hmm? 
Normalnie - przebywam teraz w Łodzi, więc to nie jest problem.
Wydaje mi się jednak, że masz problem nie z tym badziewiem elektronicznym a z tą przepustnicą drugiego przelotu - ona jest sterowana takim indukcyjnym ustrojstwem. I właśnie podczas odpalania powinna się przymykać.

Jak staniesz przodem do szyby samochodu to od gaźnika odchodzi taki dosyć spory metalowy walec - to jest ten indukcyjny nastawnik odpowiedzialny z przepustnicę drugiego przelotu. Obok - po lewej stronie są kostki, jedną z nich dostarczany jest do niego sygnał. Znalazłem w książce - fachowo nazywa się to siłownik przepustnicy rozruchowej.

Doczytałem jeszcze, że jakbyś miał sondę lambda odłączoną to miałbyś tryb awaryjny i wtedy przepustnica rozruchowa ustawi się pod kątem 60stopni. Jak przyłożysz zielony przewód od sondy na 20 sec do masy to ta przepustnica powinna się zamykać.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 21:17 przez kojak85, łącznie zmieniany 3 razy.

adamo9011

Post autor: adamo9011 » 05 maja 2011, 21:06

dokladnie kojak 85 tak powinno byc ze sie przymyka bo jak recznie przymkne to pali normalnie a to co tym steruje bo ja juz tak szczerze mowiac zgupialem

Awatar użytkownika
damianek1234561
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 605
Rejestracja: 27 maja 2009, 18:35
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: damianek1234561 » 05 maja 2011, 21:07

kolego tutaj masz jeszcze zdjecia co i jak powinno byc podpiete itp http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104163

adamo9011

Post autor: adamo9011 » 05 maja 2011, 21:22

a sonda ma cos do tego ??? ze ta przepustnica od ssania nie dziala ??

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 05 maja 2011, 21:25

Może mieć, bo całym tym bałaganem steruje to cudne urządzenie ecotronic. I ono właśnie zamyka i otwiera tą przepustnicę na podstawie danych o temperaturze, i sygnału z sondy.

adamo9011

Post autor: adamo9011 » 05 maja 2011, 21:28

a jak ja sprawdzic ??

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 05 maja 2011, 21:36

Chce Ci przesłać plik, ale nie chce przejść, bo ma 2MB. Nie mogę Ci ani wysłać na PW ani zamieścić go tutaj.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 21:58 przez kojak85, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
glowsonix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:21
Lokalizacja: Końskie

Post autor: glowsonix » 05 maja 2011, 21:37

Ale bałagan żeście narobili z tematu:D
Kolego czy masz takie objawy jak byś nie miał ssania??
jak sie silnik rozgrzeje to pali bez problemu??

adamo9011

Post autor: adamo9011 » 05 maja 2011, 21:37

to na moje gg 5152139

[ Dodano: 2011-05-05, 22:05 ]
tak jest ze cieply juz pali ale ma za duze obroty biegu jalowego

[ Dodano: 2011-05-05, 22:07 ]
kolego glowsonix mam dzialke kolo zarnowa nadole kojarzysz ?? kurde szkoda ze jak tam na majowke bylem cie nie spotkalem tutaj ;p bo widze ze tez masz pp

Awatar użytkownika
glowsonix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:21
Lokalizacja: Końskie

Post autor: glowsonix » 05 maja 2011, 22:37

Kojarze to byłeś rzut beretem ode mnie :mrgreen:

adamo9011

Post autor: adamo9011 » 06 maja 2011, 14:40

kurde takto bymsmy na moment twojego kompa wrzucili i bym wiedzial na bank czy moj sie zapsul czy cos innego a takto gdzie ja teraz znajde te czesci rzeby probowac;p

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl